Версия за печат

00692-2011-0005

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова/Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sveta-anna.eu.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ “Света Анна” – София АД и обратно.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Обслужват се пациенти от София – град и Софийска област от домовите им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Света Анна" София АД, гр. София, ж.к. „Младост” 1, ул. „Димитър Моллов” № 1 и обратно
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ “Света Анна” – София АД и обратно”. Услугата ще се извършва на база предварителен подробен график, представен от Възложителя в края на всеки месец за следващия. Обществената поръчка включва транспорт на диализно болни от София – град и 5 общини от Софийска област – Община Своге, Община Елин Пелин, Община Годеч, Община Божурище и Община Ихтиман. Приблизителния брой на пациентите за София - град е 28 с 294 хемодиализи; за Софийска област е 19 с 222 хемодиализи. За изпълнение на цялата обществената поръчка пробегът за 1 година е приблизително 130 488 км. Детайлната информация за съответните обособени поцзиции/подпозиции е дадена в Раздел ІІ „Техническа спецификация” от документацията за участие. Лечебното заведение представя на Изпълнителя списък на болните с имената, адресите, дните и часовете за извършване на диализите през месеца. Изпълнителят е длъжен да спазва точно представения му график за месеца, като пациентите трябва да бъдат докарани до Отделение по хемодиализа не по – късно от 30 минути преди началния час за диализа, съответно извозването от лечебното заведение до домовете им да става не по-късно от 30 минути след крайния час на диализата. Транспортирането на пациентите се извършва съгласно приложената техническа спецификация включително през почивните и празничните дни, с изключение на неделя. Участникът е длъжен да извършва превоза на пациентите на диализа с автомобили, отговарящи на всички технически изисквания съгласно ноармативните и административни актове.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
103346.49 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД с Решение № 86/08.02.2011г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП и ДВ по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП, като от датата на обнародване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, на посочения интернет адрес в Раздел І.1.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 5 от 09.02.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договорът е за осигуряване на транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до Отделение по хемодиализа при УМБАЛ “Света Анна” – София АД и обратно за обособена позиция 1 и 2 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на сключване договора
21.04.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.04.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Консорциум Трансдиализ", кв. "Изток", ул. "Акад. Методи Попов" № 24А, Република България 1113, София, Тел.: 02 9461085, E-mail: office@transbul.com, Факс: 02 9461086

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 103346.49 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.04.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор