Версия за печат

00081-2010-0040

BG-Варна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул. "Съборни"№24,ет.7, За: Антон Жожев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 659209, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване на референтен модел за оптимизация на административните процеси и ре-инженеринг на фронт- и бек-офис системите в Общинска администрация Варна” по проект „е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите” в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № А09-31-37-С/01.06.2009 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: на територията на Община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Анализ на състоянието на наличните и поддържани в общинската администрация информационни и комуникационни решения и на готовността им за осъществяване при оперативна съвместимост на ясно структуриран фронт офис – бек офис модел за интегрирано административно обслужване и предоставяне на административни услуги. Проучване и избор на приложими добри международни практики по отношение на интегрирани административни системи и оперативно съвместяване на обмена на данни. Разработка на препоръки, мерки и методология за хармонизиране и привеждане в съответствие на информационните системи и данни с международните стандарти и директива REC/2004/15 на ЕС, оперативното им съвместяване при създаване, обработка, съхранение и обмен на данни и документи между структурите на общинската администрация за нуждите на електронното управление (референтен модел). Разработване на вътрешни правила за управление на вътрешния оборот на електронни документи и документи на хартиен носител.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
255000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Подход за изпълнение на поръчката ; тежест: 40
Показател: Визия, организация и методология за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №3653/17.11.2010г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 225 - 344306 от 19.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д11-9200/397/ / Обособена позиция №: / Заглавие:„Разработване на референтен модел за оптимизация на административните процеси и ре-инженеринг на фронт- и бек-офис системите в Общинска администрация Варна” по проект „е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите” в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № А09-31-37-С/01.06.2009 г.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение„Естат-тренд студио”, ул. „Бузлуджа” 62, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9505515

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 255000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява по договор за безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № А09-31-37-С/01.06.2009 г., сключен във връзка с изпълнението на проект “е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”

VI.2) Допълнителна информация

Информацията за сключени договори е подадена за публикуване в приложението към Официален вестник на Европейския съюз с № ID: 2011-055480

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.04.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ