Версия за печат

01710-2011-0002

BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция на Природен парк "Русенски Лом", Бул. Скобелев 7, За: Цонка Христова, Р. България 7000, Русе, Тел.: 082 872397, E-mail: hristova@lomea.org, Факс: 082 828730

Място/места за контакт: ДПП Русенски Лом

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lomea.org.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Поделение на ИАГ при МЗХ

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на Природозащитен комплекс – Посетителски център и Полева орнитологична станция” – в ПИ с номер 000020 съгласно КВС за землището на с. Нисово, ЕКАТТЕ 51768, община Иваново, област Русе

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: поземлен имот/ПИ/ с номер 000020 съгласно КВС за землището на с. Нисово, ЕКАТТЕ 51768, община Иваново, област Русе.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Строителство на сградата на Природозащитен комплекс – Посетителски център и Полева орнитологична станция – в ПИ с номер 000020 съгласно КВС за землището на с. Нисово, ЕКАТТЕ 51768, община Иваново, област Русе. Предвижда се извършването на отделни видове строително-монтажни работи на обект "Природозащитен комплекс – Посетителски център и Полева орнитологична станция", както следва: изработка и монтаж на подобекти: Основна сграда; Посетителски център; Кула за наблюдение. Клетки за птици; Подпорни стени; изработка и монтаж на част: ВиК; ЕЛ; изработка и монтаж на подобекти: Посетителски център - ОВ оборудване; Посетителски център – ОВ - А. Машини и съоръжения; Б. Инсталационни работи – 1. Котелно, 2. Отоплителни тела, 3. Вентилация; Посетителски център - част: Геодезия; Озеленяване. Предвидено е облагородяване и озеленяване на района и изграждане на логически свързани с дейността на центъра кула за наблюдение на птиците и клетки за отглеждане на болни и/или ранени птици и животни.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45112400, 45311000, 45330000, 45410000, 45420000, 45320000, 45440000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изкопни работи
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Изолационни строителни работи
Работи по боядисване и стъклопоставяне

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сградата ще е със застроена площ 346.01 кв.м. и с разгъната застроена площ – 1099.7 кв.м, вкл. кула за наблюдение на птиците.

Прогнозна стойност без ДДС
580684.7 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие - 5800 /пет хиляди и осемстотин/ лева, представена в една от следните форми: Парична сума или банкова гаранция за срока на валидност на предложението. Гаранцията може да бъде задържана при условията на чл. 29 от НВМОП. Гаранцията в парична сума се внася по следната банкова сметка на възложителя: IBAN: BG 15 UNCR 7630 3100 1136 65, BIC UNCRBGSF, в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК АД КЛОН РУСЕ. Гаранция за изпълнение на договора - 3 /три/ % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: Парична сума или банкова гаранция /по образец/ за срока на договора в полза на ДПП "Русенски Лом" - гр. Русе. Гаранцията в парична сума се внася в полза на ДПП "Русенски Лом" - гр. Русе, по сметка, допълнително посочена на определения за изпълнител участник. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в момента на сключването на договора за обществена поръчка и се освобождава 28 (двадесет и осем) дни след определената крайна дата за приключване изпълнението на СМР на обекта. Безусловна банкова гаранция за авансово плащане, издадена в полза на ПП „Русенски лом”, в размер на 20 % от общия размер на договорената цена, по образец - приложение към конкурсната документация. Банковата гаранция е валидна от датата на авансовото плащане по договора докато Дирекция на Природен парк „Русенски Лом” получи изцяло стойността на гаранцията от изпълнителя-страна по сключения договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Договорената цената на строителните работи се изплаща от възложителя ПП "Русенски лом" на изпълнителя по следния начин: 1. възложителят заплаща на изпълнителя периодично цената на извършените строителни работи, чиято стойност се равнява на не по-малко 20 (двадесет) % от договорната цена за СМР на проекта. За завършени и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително извършени видове строителни работи. 2. За плащане на извършените видове строителни работи за всеки отделен период, изпълнителят представя на възложителя посочените по-долу документи, заверени с подписите на представителите на възложителя и на консултанта за упражняване на строителен надзор: • Оригинални документи за извършена работа, съгласно образец –приложение в конкурсната документация; • Протокол за измерване на извършени СМР за съответния период съгласно образец – приложение в конкурсната документация; • При закупуване на стоки и материали – заверени копия от фактури и други документи за покупка; • Актове и протоколи, съставяни за изтеклия период на строителството, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3. Възложителя извършва одобрение на документите по предходната точка в срок от 10 (десет) работни дни от получаването им. В същия срок, експертите на възложителя могат да направят проверка на място за качеството и количеството на извършените СМР. 4. Възложителят извършва плащане на цената на извършените СМР след одобрение и заверка на горепосочените документи от експертите на възложителя. Авансово плащане за изпълнението на СМР на обекта в размер на 20 % от общия размер на договорената цена може да бъде извършено от възложителя на изпълнителя само след представяне на безусловна банкова гаранция за авансово плащане, издадена в полза на възложителя, в размера на сумата, определена за авансово плащане, по образец – приложение към конкурсната документация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие в открития конкурс СЕ ДОПУСКАТ всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят следните документи: 1.1.Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; когато участникът е обединение на физически и /или юридически лица – нотариално заверен препис на договор; 1.2. Застрахователна полица, покриваща професионалната отговорност на участника – за цялостно изпълнение на строителството, с минимална застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория - 100 000 лв. /съгл. чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/; 1.3. Баланс и отчет за приходи и разходи на участника за предходните три години, заверени съгласно ЗСчет. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи; 1.4. декларация, удостоверяваща опита на участника при осъществяването на строителство на сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м, подписана от участника, съдържаща списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните три години, с данни относно стойност на договорите, период на изпълнение и възложител на поръчката, придружен от препоръки за добро изпълнение; 1.5. списък на технически лица, подписан от участника, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 1.6. разработено и утвърдено от участника описание на мерките за опазване на околната среда, които ще приложи при изпълнение на поръчката; 1.7. Удостоверение за вписването в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за строежи от минимум първа група, четвърта категория; за чуждестранни участници –доказателства за регистрацията си в някои от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентния орган съгласно националния им закон; за участници, установени в друга държава – членка на Европейския съюз, не се изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени; 1.8. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 1.9. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП; 1.10. Декларация по чл. 13, ал. 1, т. 5 от НВМОП с информация за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 1.11. декларация по чл. 13, ал. 1, т. 8 от НВМОП; 1.12. декларация за срока на валидност на офертата; 1.13. документ за внесена гаранция за участие; 1.14. проект на договор; 1.15. копие от документ за закупена документация за участие; 1.16. друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 1.17. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят следните документи: 2.1. декларация на участника, съдържаща предлагания от него срок за изпълнение на поръчката, посочен в месеци; 2.2. техническо предложение за изпълнение на поръчката /линеен график/, както и декларация на участника, съдържаща предлагания от него гаранционен срок, посочен в години. 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника ведно с приложена към него остойностена количествено-стойностна сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Застрахователна полица, покриваща професионалната отговорност на участника-за цялостно изпълнение на строителството, с минимална застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория - 100 000 лв. /съгл. чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/. Баланс и отчет за приходи и разходи на участника за предходните три години, заверени съгласно ЗСчет. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи. Декларация, че общият оборот и оборота на строителството, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден, възлизат на не по-малка стойност от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС;
Минимални изисквания: Наличие на застраховка - професионална отговорност на участника – за цялостно изпълнение на строителството, с минимална застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория - 100 000 лв. Общият оборот и оборотът на строителството, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден, да възлизат на не по-малка стойност от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, удостоверяваща опита на участника при осъществяването на строителство на сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м, подписана от участника, съдържаща списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните три години, с данни относно стойност на договорите, период на изпълнение и възложител на поръчката, придружен от препоръки за добро изпълнение; списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; Разработено и утвърдено от участника описание на мерките за опазване на околната среда, които ще приложи при изпълнение на поръчката. Удостоверение за вписването в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за строежи от минимум първа група, четвърта категория; за чуждестранни участници – доказателства за регистрацията си в някои от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентния орган съгласно националния им закон; за участници, установени в друга държава – членка на Европейския съюз, не се изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени.
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.05.2011 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Таксата се заплаща в касата на възложителя, намираща се в неговия офис в гр. Русе, бул. "Скобелев" № 7, първи етаж, всеки работен ден до 11.05.2011 г. вкл., в рамките на работното време от 10:00-12:00 и 13:00-15:00 часа /а на 11.05.2011 г. - до 15,00 часа/ или се превежда по следната банкова сметка на възложителя:IBAN: BG 15 UNCR 7630 3100 1136 65, BIC UNCRBGSF, в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК АД КЛОН РУСЕ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
19.05.2011 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2011 г.  Час: 13:30
Място

В офиса на Дирекция ПП "Русенски лом", находяща се в гр. Русе, бул. "Скобелев" № 7, първи етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците подали оферти или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е съгласно Договор рег. № 58301-С-004 за безвъзмезна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съ-финансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност, между Министерство на околната среда и водите и Дирекция Природен парк "Русенски лом" - гр. Русе за проект “Ломовете – Център за опазване на скалогнездещите птици”. Общата стойност на договора за поръчката не може да надвишава 580684.70 лв. без вкл. ДДС. Заплащането се извършва съгласно условията, посочени в документацията по процедурата и тези, залегнати в цитирания Договор рег. № 58301-С-004.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ