Версия за печат

00087-2010-0099

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали по обособени позиции: 1) за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” 3) за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградите на Столична община (ул. „Московска” №33), дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”(ул. „Г. Бенковски” №12) и направление "Архитектура и градоустройство" (ул. „Сердика” №5)
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на канцеларски материали по обособени позиции: 1) за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” 3) за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
242000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 20 от 19.01.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-55-184 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет
V.1) Дата на сключване договора
06.04.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация „Панда”, ЕИК 000885099, бул.”Цариградско шосе” №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 102000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-55-185 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
V.1) Дата на сключване договора
06.04.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Роел-98” ООД , ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 90000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-55-181 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"
V.1) Дата на сключване договора
06.04.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Рамос 2” ЕООД , ЕИК 121498103, ул.”Емине” №23, България 1612, София, Тел.: 02 9175681, E-mail: office@ramoss.net, Факс: 02 9175683

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.04.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор