Версия за печат

00210-2010-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, ул."Г.С.Раковски" № 102, За: Таня Георгиева - главен секретар на Министерство на финансите, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В резултат на проведената процедура е сключено рамково споразумение за доставка на оригинални или еквивалентни тонери за копирни и печатащи устройства с търговска марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард) за нуждите на органи на изпълнителната власт и техните администрации съгласно чл. 4, ал. 1 от Постановление № 112 на МС от 4.06.2010 г. и второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към тях. Поръчката включва доставка на касети с тонер за лазерни принтери и мултифункционални устройства, касети с глава и мастило за мастилено-струйни принтери и други сходни консумативи за печат. Поръчката включва доставка на консумативи за над 60 различни модела устройства.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РМФ-61 от 05.11.2010 г. на централния орган за обществени поръчки и министър на финансите за откриване на процедурата.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 152 - 234950 от 07.08.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 217 - 332906 от 09.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: С-6а / 29.03.2011 г. / Обособена позиция №:11 / Заглавие:Доставка на оригинални или еквивалентни тонери за копирни и печатащи устройства с търговска марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“Ронос” ООД, район Възраждане, бул. Акад. „Иван Гешов” № 2Е, Бизнес център Сердика, сграда № 2, офис 424, България 1330, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 02 8221900

URL: http://www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: С-6б / 29.03.2011 г. / Обособена позиция №:12 / Заглавие:Доставка на оригинални или еквивалентни тонери за копирни и печатащи устройства с търговска марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Лирекс БГ” ООД, район Младост, ж.к. Младост, бл. 54А, вх. 1, партер, България 1784, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9743095

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: С-6в / 29.03.2011 г. / Обособена позиция №:13 / Заглавие:Доставка на оригинални или еквивалентни тонери за копирни и печатащи устройства с търговска марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

”Роел 98” ООД, район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: С-6г / 29.03.2011 г. / Обособена позиция №:14 / Заглавие:Доставка на оригинални или еквивалентни тонери за копирни и печатащи устройства с търговска марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Плесио Компютърс” ЕАД, район Средец, ул. “Ангел Кънчев” № 5, България 1000, София, Тел.: 02 9397100, E-mail: info@plesio.bg, Факс: 02 080018300

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: С-6д / 29.03.2011 г. / Обособена позиция №:15 / Заглавие:Доставка на оригинални или еквивалентни тонери за копирни и печатащи устройства с търговска марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация Панда, район Младост, бул. „Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766875, E-mail: Expert_zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящото Обявление за възложена поръчка се отнася само за едно сключено рамково споразумение и само за една обособена позиция. Номерът на рамковото споразумение е № С-6 / 29.03.2011 г. и се отнася само за обособена позиция /лот/ 1 от поръчката. Поради специфичните изисквания на настоящия образец, в раздел V от обявлението за всеки отделен потенциален изпълнител е попълнен номер на поръчка (договор) и обособена позиция както следва: 1. "Ронос" ООД - поръчка (договор) № С-6а / 29.03.2011 г., обособена позиция 11; 2. „Лирекс БГ” ООД - поръчка (договор) № С-6б / 29.03.2011 г., обособена позиция 12; 3. "Роел-98" ООД - поръчка (договор) № С-6в / 29.03.2011 г., обособена позиция 13; 4. „Плесио Компютърс” ЕАД - поръчка (договор) № С-6г / 29.03.2011 г., обособена позиция 14; 5. Кооперация "Панда" - поръчка (договор) № С-6д / 29.03.2011 г., обособена позиция 15. Под обозначението "Поръчка (Договор)" в раздел V се има предвид рамково споразумение. Всички обозначения от С-6а до С-6д включително се отнасят само за едно рамково споразумение № С-6 / 29.03.2011 г. и всички обозначения за обособена позиция 11 - 15 включително се отнасят за същото рамково споразумение - обособена позиция /лот/ 1. Под "Дата на сключване на договора" в раздел V.1) се има предвид дата на сключване на рамковото споразумение.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ