Версия за печат

00803-2010-0004

BG-Кубрат: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Кубрат, ул. Княз Борис І № 1, За: Женифер Пойраз, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrat@kubrat.bg, Факс: 0848 73205

Място/места за контакт: Община Кубрат, отдел "УС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kubrat.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на: 1. ДСП гр. Кубрат, поделенията в с. Бисерци, с. Севар и Дневен център за възрастни с увреждания; 2. ЦДГ на територията на Община Кубрат – 17 на брой; 3. Детска ясла „Мир”- гр. Кубрат; 4. ДСХ – с. Тертер.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: ОПСУ-ДСП гр. Кубрат,поделенията в с. Бисерци, с. Севар и Дневен център за възрастни с увреждания; ЦДГ на територията на Община Кубрат – 17 на брой;Детска ясла „Мир”- гр. Кубрат;ДСХ – с. Тертер
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на: 1. ДСП гр. Кубрат, поделенията в с. Бисерци, с. Севар и Дневен център за възрастни с увреждания; 2. ЦДГ на територията на Община Кубрат – 17 на брой; 3. Детска ясла „Мир”- гр. Кубрат; 4. ДСХ – с. Тертер.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15500000, 15600000, 15800000, 15982000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Безалкохолни напитки

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
322109 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00803-2010-0004

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 252 - 388116 от 29.12.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 20 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОПСУ гр. Кубрат - ДСП гр. Кубрат, поделенията в с. Бисерци, с. Севар и ДНевен център за възрастни с увреждания
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПК "НАРКООП" ЕИК 000492377, ул. Цар Освободител" № 1, РБългария 7300, гр. Кубрат, Тел.: 0848 72720, E-mail: pknarkoop@abv.bg, Факс: 0848 72720

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 102655 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 21 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставки на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ на територията на Община Кубрат
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПК "НАРКООП" ЕИК 000492377, ул. Цар Освободител № 1, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72720, E-mail: pknarkoop@abv.bg, Факс: 0848 72720

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 159988 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 22 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставки на хранителни продукти за нуждите на Детска ясла "Мир" - гр. Кубрат
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПК " НАРКООП" ЕИК 000492377, ул. Цар Освободител № 1, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72720, E-mail: pknarkoop@abv.bg, Факс: 0848 72720

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 22367 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 23 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСХ- с. Тертер
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПК "НАРКООП" ЕИК 000492377, ул. Цар Освободител № 1, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72720, E-mail: рknarkoop@abv.bg, Факс: 0848 72720

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 37099 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 60%
Кратко описание

60 % от Обособена позиция № 4 - варива, консерви, месо и млечни продукти


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл. 120. (1) На обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите в процедура за: 1. възлагане на обществена поръчка, включително чрез прилагане на рамково споразумение, динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 2. сключване на рамково споразумение; 3. създаване на динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 4. конкурс за проект. (2) Решенията по ал. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. (3) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. (4) Жалба по ал. 3 може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 1 и 4; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по т. 2; 3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по т. 3. (5) В случаите по ал. 3, т. 1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. (6) Жалба срещу решението за класиране на участниците в конкурса за проект може да подава всеки заинтересован кандидат или заинтересован участник в срока по ал. 3.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ