Версия за печат

00069-2010-0010

BG-Нова Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Нова Загора, ул. "24 май" № 1, За: г-жа Галя Захариева, зам. кмет на Община Нова Загора., България 8900, Нова Загора, Тел.: 0457 62121, Факс: 0457 64303

Място/места за контакт: Община Нова Загора
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на съоръжения, оборудване и софтуер за СОУ „Христо Ботев” гр. Нова Загора, начален и основен етап, ОУ „Христо Смирненски” гр. Нова Загора, СОУ „Иван Вазов” гр. Нова Загора - основен и начален етап, ОУ „Злати Терзиев” с. Баня, ОУ „П.Р. Славейков” с. Кортен, и ОУ Св. Св. Кирил и Методий” с. Коньово и външен асансьор за ДДЛРГ „Мария Роза” с. Асеновец”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. Нова Загора, с. Кортен, с. Коньово, с. Баня, с. Асеновец община Нова Загора.
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е доставка на съоръжения, оборудване и софтуер за СОУ „Христо Ботев” гр. Нова Загора, начален и основен етап, ОУ „Христо Смирненски” гр. Нова Загора, СОУ „Иван Вазов” гр. Нова Загора - основен и начален етап, ОУ „Злати Терзиев” с. Баня, ОУ „П.Р. Славейков” с. Кортен, и ОУ Св. Св. Кирил и Методий” с. Коньово и външен асансьор за ДДЛРГ „Мария Роза” с. Асеновец”.ЛОТ 1 – Външен асансьор за хора с увреждания. ЛОТ 2 - Специализирано оборудване за кабинети, включващо комплекти карти по история, география, физика, химия, макети за кабинет по биология, оборудване за физкултурни салони и др. ЛОТ 3 - Компютърно оборудване, включващо компютърни системи, преносими компютри, многофункционални устройства, принтери, копирни машини. ЛОТ 4 - Битово оборудване, включващо, телевизори, системи за домашно кино и др. ЛОТ 5 – Софтуерни пакети.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48190000, 30200000, 42416100, 32320000, 39717200, 39710000

Описание:

Образователни софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Асансьори за хора
Телевизионно и аудиовизуално оборудване
Климатици
Електродомакински уреди


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
255395 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2010/S 219-335854

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 219 - 335854 от 11.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 9 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка и монтаж на външен асансьор за ДДЛРГ „Мария Роза” с. Асеновец
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТРЕЗ” ЕООД, гр. София, ЕИК 175171596, квартал ЮГ, бл. № 5, вх. „В”, ет. 4, ап. 12, България 2131, с. Горна Малина, Тел.: 02 4830790

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 41000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 21 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на специализирано оборудване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „2002-КОНСТАТИН ДИМИТРОВ” гр. Варна, ЕИК 103592978, р-н Младост, ул. „Младежка”, бл. 32, вх. „Е”, ап. 76, България 9000, гр. Варна, Тел.: 0899 885915

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 77705 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 148 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на компютри и оборудване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „2002-КОНСТАТИН ДИМИТРОВ”, ГР. ВАРНА, ЕИК 103592978, р-н Младост, ул. „Младежка”, бл. 32, вх. „Е”, ап. 76,, България 9000, Варна, Тел.: 0899 885915

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 83248 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 149 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на битово и друго оборудване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „2002-КОНСТАТИН ДИМИТРОВ”, ГР. ВАРНА ЕИК 103592978, р-н Младост, ул. „Младежка”, бл. 32, вх. „Е”, ап. 76, България 9000, гр. Варна,, Тел.: 0899 885915

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 33617 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 20 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на софтуерни пакети
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„КОНТРАКС” ЕАД, ГР. СОФИЯ, ЕИК 175415627, ул. „Тинтява” № 13, България 1000, София, Тел.: 0889 437329

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19825 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ОППР - Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие” Oперация 1.1: „Социална инфраструктура” Проект "Обновена и модернизирана образователна инфраструктура в Община Нова Загора" , Проект "Обновена и модернизирана социална инфраструктура в Община Нова Загора".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ