Версия за печат

01029-2011-0004

BG-СОФИЯ: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, За: НАДЕЖДА АТАНАСОВА, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9880559; 02 9219710, E-mail: n_atanasova@vks.bg, Факс: 02 9880559

Място/места за контакт: СЪДЕБНА ПАЛАТА ГР. СОФИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, І-ВИ СУТЕРЕН, СТАЯ №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vks.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съдебна власт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания за нуждите на Върховния касационен съд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 3

Място на изпълнение: Съдебна палата гр. София, бул. "Витоша" №2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина на съдии и служители на Върховния касационен съд за срок от 24 месеца, съгласно пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Броят на закупените самолетни билети ще е съобразен с нуждите от служебни пътувания на Върховния касационен съд

Прогнозна стойност без ДДС
30000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 200,00 (двеста) лева, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от прогнозната стойност на договора, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция за срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

От бюджета на Върховния касационен съд, по банков път, в български лева

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и документацията за участие в процедурата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, оформени съгласно Закона за счетоводството. 2. Декларация по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП за общия оборот и за оборота, реализиран от продажба на самолетни билети за предходната година.
Минимални изисквания: Участникът следва да е приключил предходната година с положителен финансов резултат
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, изпълнени от участника през последните три години или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, включително стойностите, датите и получателите и информация за сключени договори за работа с представените в България авиокомпании, както и препоръки (минимум 3 броя), свързани с предмета на поръчката от предишни възложители, от постоянни партньори или от браншови организации. 2. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности - брой персонал, квалификация и др. 3. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват предмета на настоящата поръчка или друг еквивалент. 4. Документ, удостоверяващ правото на участника да продава самолетни билети, в това число на територията на страната, съгласно действащото законодателство (заверено копие от удостоверение, лиценз или друг документ). 5. Документ, удостоверяващ членство или акредитация на участника в IATA (International Air Transport Association). 6. Документ за оторизация за работа със системата BSP (Billing Settlement Plan) или еквивалентна, валиден за периода на поръчката. 7. Заверено от участника копие на документ (сключен договор, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира и издава или продава самолетни билети чрез глобална резервационна система, предлагаща висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетни билети.
Минимални изисквания: Участникът следва да има поне 1 бр. офис за продажба на самолетни билети на територията на гр. София, с посочен адрес и телефони за връзка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 26.04.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Върховния касационен съд, стая №84 на Втори етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
03.05.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.05.2011 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Върховния касационен съд на 3-ти етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2013 година

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ