Версия за печат

00530-2010-0079

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Жана Манолова, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: ул.Скопие № 106, гр. Пловдив
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложените технически спецификации, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Асеновград, Стара Загора, Казанлък, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково, както следва: - обособена позиция № 1 - извършване на услуги по абонаментно техническо поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложената техническа спецификация, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Асеновград, Стара Загора, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково. - обособена позиция № 2 - извършване при необходимост на услуги по профилактика и ремонт на канцеларски и репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложената техническа спецификация, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Стара Загора, Казанлък, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Място на извършване на услугите, валидно и за двете обособени позиции – административните сгради на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се както следва: - за гр. Пловдив – ул. Скопие № 106, ул. Чернишевски № 3 и ул. Радецки № 18а; - за гр. Асеновград – пл. Николай Хайтов № 8; - за гр. Стара Загора – ул. Кенали № 1; - за гр. Казанлък - ул. Александър Батемберг № 4; - за гр. Пазарджик - ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41; - за гр. Смолян - бул. България № 12; - за гр. Хасково - пл. Свобода № 2, бул. България № 152 и ул. Отец Паисий № 25; - за гр. Кърджали - ул. Деспот Слав № 1. В случай на необходимост услугите се извършват в сервизните бази на Изпълнителя.
Код NUTS: BG42
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложените технически спецификации, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Асеновград, Стара Загора, Казанлък, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково, както следва: обособена позиция № 1 - извършване на услуги по абонаментно техническо поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложената техническа спецификация, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Асеновград, Стара Загора, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково. - обособена позиция № 2 - извършване при необходимост на услуги по профилактика и ремонт на канцеларски и репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложената техническа спецификация, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Стара Загора, Казанлък, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000, 50313000, 30125000, 50313200

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Части и принадлежности за фотокопирни машини
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
58300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № РД-44-9/15.10.2010г. на директора на ТД на НАП - Пловдив.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 048 - 070839 от 10.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 203 - 309870 от 19.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 7 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Извършване на услуги по абонаментно техническо поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложената техническа спецификация, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Асеновград, Стара Загора, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА, с ЕИК 000885099, гр.София 1784, район Младост, бул.”Цариградско шосе” № 139, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9766875, E-mail: expert_zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 40400 BGN без ДДС
В брой месеци: 25
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 8 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Извършване при необходимост на услуги по профилактика и ремонт на канцеларски и репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини, съгласно приложената техническа спецификация, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив в градовете Пловдив, Стара Загора, Казанлък, Пазарджик, Смолян, Кърджали и Хасково.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АЙФЕСТ” ЕООД , с ЕИК 121115341, гр.София 1606, район Красно село, ул.”Райко Жинзифов” № 20, бл.11, вх.В, ет.6, ап.60, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9502225, E-mail: office@aifest.net, Факс: 02 9530212

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17900 BGN без ДДС
В брой месеци: 25
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посочената обща стойност на договора за съответната обособена позиция за целия срок на действието му е максимално допустимата стойност, над която Възложителят не дължи плащания по договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и от Закона за обществените поръчки обявяване на недействителност на сключен договор на основанията посочени в чл.41б, ал.1 от ЗОП, може да поиска всяко заинтересовано лице или всеки заинтересован участник в процедурата, по смисъла на § 1, т.6б и т.6в от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Недействителност на сключения договор може да се иска в срок до два месеца от публикуване на Информация за сключен договор в РОП, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от 1 година от сключването му.Искът се предявява по реда на ГПК. Всяко заинтересувано лице може да претендира за обещетение за вреди, претърпени вследствие на нарушения при провеждането на процедура и сключването на договор за обществена поръчка, при условията на чл.203, ал.1, чл.204, ал.1 и 4 и чл.205 от АПК.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ