Версия за печат

00530-2010-0135

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна, бул. "Осми приморски полк", №128, За: Христина Михайлова, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: h.mihaylova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: ТД на НАП - Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на сглобяемиметални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП-Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема за срока на договора и срещу договорената цена да извърши доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП – Варна, съгласно Приложение № 1 и Приложение № 2, неразделна част от договора, а именно: сглобяеми метални стелажи за сортиране /система 1/; - 6 рафтови;три модула - минимално отстояние между два съседни рафта-400 мм светло пространство (21 стелажни единици с размери 2 500/930/260 мм и 20 стелажни единици с размери 2 500/930/590 мм). Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността по договора в срок до 60 дни от представяне на фактура и приемо–предавателен протокол. Доставката се извършва в срок 30 работни дни, считано от датата на подписване на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39135100

Описание:

Стелажи за сортиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8809.86 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Уникален номер в Регистъра на обществените поръчки: 00530-2010-0135.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 13 от 03.01.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП - Варна
V.1) Дата на сключване договора
22.03.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.02.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“МИС СИСТЕМИ 70” ЕООД, ЕИК по БУЛСТАТ 200051462,, ул. “Морска сирена“ № 20, ет. 15, ап. 99,, Република България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 301926

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8809.86 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

по реда на чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.03.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор