I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Национален осигурителен институт - Районно управление "Социално осигуряване" - гр.Хасково, ул."Георги Кирков" № 30, За: Йорданка Иванова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 607190, E-mail: haskovo@nssi.bg, Факс: 038 607140
Място/места за контакт: РУ"СО" - Хасково
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.
Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Абонаментно техническо поддържане, ремонт и профилактика на офис техника в извънгаранционен срок и осигуряване на резервни части за абонираните устройства".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение:
гр.Хасково, ул."Георги Кирков" № 30
Код NUTS:
BG422
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Абонаментно техническо поддържане, ремонт и профилактика на офис техника в извънгаранционен срок и осигуряване на резервни части за абонираните устройства" - 12000 лв.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50310000
Описание:
Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
12000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Гаранционен срок на вложените резервни части; тежест: 35
Показател: Най-ниска цена на предложението; тежест: 55
Показател: Най-кратък срок за изпълнение на заявката; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 13 от 29.11.2010 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Абонаментно техническо поддържане, ремонт и профилактика на офис техника в извънгаранционен срок и осигуряване на резервни части за абонираните устройства"
V.1)
Дата на сключване договора
22.03.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
22.02.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Ар ен Джи-Сервиз"ЕООД, ЕИК 211008393, ул."Христо Ботев" № 124, вх.Б, ет.5, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 660110, E-mail: service_rng@abv.bg
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор