Версия за печат

00533-2010-0007

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул."Христофор Колумб" № 1, За: Мариета Димитрова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372561, E-mail: m.dimitrova@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставки на хигиенни санитарни материали, почистващи препарати, помощни хигиенни материали и полиетиленови изделия – чували.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Аерогара София, бул."Христофор Колумб" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставки, след заявка от възложителя, на хигиенно санитарни материали, почистващи препарати, помощни хигиенни средства и полиетиленови изделия - чували, определени по вид, естество, единица мярка, с прогнозно определено годишно и месечно количество с отклонение до + 50 % годишно.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000, 33760000, 39831000, 39525800

Описание:

Химически продукти
Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Перилни и почистващи препарати
Почистващи кърпи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
298483.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 10 от 08.07.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-40 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставки на хигиенни санитарни материали
V.1.1) Дата на сключване договора
16.03.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.09.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Скантек" ЕООД, ЕИК 131983931, ул. "Кукуш" № 1, сграда Инкомс ИМ, ет. 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 8211309, E-mail: office@skantek.bg, Факс: 02 8211309

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 259610.8 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-41 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставки на почистващи препарати
V.1.1) Дата на сключване договора
16.03.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.09.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Скантек" ЕООД, ЕИК 131983931, ул. "Кукуш" № 1, сграда Инкомс ИМ, ет. 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 8211309, E-mail: office@skantek.bg, Факс: 02 8211309

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12243.5 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-37 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставки на помощни хигиенни материали
V.1.1) Дата на сключване договора
15.03.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.09.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ" Темаг - Георги Карагьозов", ЕИК 121171849, ж.к. Бели Брези, бл. 29, ет. 9, ап. 31, Република България 1680, София, Тел.: 02 8581619, E-mail: temag@mail.bg, Факс: 02 8581619

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10158.8 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-36 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставки на полиетиленови изделия – чували
V.1.1) Дата на сключване договора
15.03.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.09.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Вадиас - Васил Димитров" ,ЕИК 030436270, ул. "Постоянство" № 18, бл. 253, вх. В, ет. 8, Република България 1111, София, Тел.: 02 8702465, E-mail: wadiasparuhov@mail.bg, Факс: 02 8702465

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16470 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.03.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП