00530-2010-0104
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Атанас Йорданов - ст. специалист отдел „Нelp Desk център”, отдел УЕИ, дирекция „Информационни системи”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593646, E-mail: a.yordanov@nra.bg, Факс: 02 98593348
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Информационни системи"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Абонаментна поддръжка на "Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти" в две самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция №1: "Автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller"; Обособена позиция № 2: "Автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – NemoQ"
Абонаментна поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, инсталирани в териториалните дирекции/Офиси на НАП с инсталирани, монтирани компоненти съгласно списъка в Приложение 1 и Приложение 2 от документацията за участие, включваща гарантиране на следните услуги: • Почистване на билетните устройства, дисплеите - ежемесечно; • Проверка на цялостните системи, износването на отделните компоненти и възможни повреди- ежемесечно; • Интегриране на системите за управление на опашките към съществуващата йерархична логическа структура от организационни единици, базирана на централизирания модел на управление с делегирани правомощия на отделните структури; • Поддържане на работоспособност на системите при отпадане на свързанноста към отделната структура на НАП; • Извършване на необходими настройки и изменения, гарантиращи безпроблемна работа на системата- ежемесечно; • Отговори на въпроси на потребителите, извършване на локални настройки за тяхното улеснение; • Приемане на писменни съобщения на факс или e-mail в работни дни и потвърждаване на приетото съобщение да 1 /един/ час след получаването му; • Участникът да гарантира спазването на сроковете за реакция и сроковете за отстраняване на повреди, след изпращане на сигнал (заявка) към сервиза на изпълнителя; • Ремонт на място с подмяна на необходимите елементи; • Доставка и подмяна на резервни части и материали, без допълнително заплащане; • Софтуерна поддръжка; • Извършване на нови инсталации и преконфигуриране на съществуващия софтуер по заявка.
72514000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
"МЕДИ 2000" ЕООД, БУЛСТАТ 175216963, гр.София, р-н Красна поляна, жк. Красна поляна, бл.205, вх.В, ет.3, ап.5, Република България 1330, София, Тел.: 08 87361805, E-mail: office@medi-2000.com, Факс: 08 87361805
URL: http://www.medi-2000.com.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, E-mail: sofcourt@ttm.bg, Факс: 02 9267464
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: www.scc.bg.
.
18.03.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г