Версия за печат

00385-2010-0018

BG-гр. Пазарджик: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" № 2, За: Веселин Джелатов - 0898439513, Република България 4400, гр. Пазарджик, Тел.: 034 446053, E-mail: ves_g@abv.bg, Факс: 034 442495

Място/места за контакт: Община Пазарджик
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Популяризиране на системата за електронно управление сред гражданите и бизнеса на община Пазарджик по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Популяризиране на системата за електронно управление сред гражданите и бизнеса на община Пазарджик по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009. ДЕЙНОСТ ЕТАП1 - Разработване на комуникационна стратегия за популяризиране на системата за електронно управление на община Пазарджик ЕТАП2 - Изработване и разпространение на видеоклип за новите възможности, предоставяни в обслужването на община Пазарджик с внедряването на информационни технологии и електронно управление ЕТАП3 - Изработване и разпространение на радиоклип за новите възможности, предоставяни в обслужването на община Пазарджик с внедряването на информационни технологии и електронно управление ЕТАП4 - Провеждане на кръгли маси за дискусия и оценка на въведените от община Пазарджик практики за електронно управление и качество на предлаганите услуги с гражданите и бизнеса ЕТАП5 - Организиране и провеждане на събития за популяризиране на новата система за електронно управление сред жителите на община Пазарджик ЕТАП6 - Съобщения за пресата ЕТАП7 - Изработване и разпространение на рекламни материали (флайери, брошури) ЕТАП8 - Изработване и поставяне на информационни табла ЕТАП9 - Изработване на банер фикс ЕТАП10 – Интернет кампания за популяризиране на системата за електронно управление на община Пазарджик

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79340000, 79341100, 79341400, 79952000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги, свързани с рекламни кампании
Услуги, свързани с организирането на събития


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29364 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: ОБЩА ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА, която е максимално равна на 100 точки и участва във формирането на комплексната оценка с 40% - (100х0,4), които са равносилни на 40 точки; тежест: 40
Показател: ЦЕНОВА ОЦЕНКА, която е максимално равна на 100 точки и участва във формирането на комплексната оценка с 60% - (100х0,6), които са равносилни на 60 точки; тежест: 60
Показател: КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА, която се формира от ОБЩАТА ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА + ЦЕНОВАТА ОЦЕНКА и максимално е равна на 100 точки; тежест: 100
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 255 / Наименование:Популяризиране на системата за електронно управление сред гражданите и бизнеса на община Пазарджик по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик
V.1) Дата на сключване на договора
14.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум „Евроконсулт”, гр. София 1309, ж.к. „Св. Троица“, бл.145б, ет. партер, Република България 1309, гр. София, Тел.: 088 9223536, Факс: 02 8737067

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 73000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29364 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е по правилата на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009 и съгласно Проект на договора към настоящата обществена поръчка

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

С Решение №83/24.01.2011г. е определен изпълнителя и срока за подаване на жалби е до 07.02.2011г. в който срок няма подадена жалба от участниците в обществената поръчка

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.03.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор