Версия за печат

00530-2010-0120

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на Национална агенция за приходите, гр.Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Диана Христова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, в административната сграда на ТД на НАП – Варна и офис за обслужване – Шумен по обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Варна и гр.Шумен
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, в административната сграда на ТД на НАП–Варна и офис за обслужване–Шумен”. Максималната стойност е 11400.00лв. и е както следва: - за ТД на НАП-Варна - 8800.00лв. - за офис Шумен - 2600.00лв. Плащането се извършва в срок до 60 дни след представяне на фактура и протокол в счетоводството на териториалнана диекция/съответния офис.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Цена за абонаментно сервизно обслужване; тежест: 80
Показател: Часова ставка (лева/1h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 28-10/16.12.2010г. на Директора на ТД на НАП-Варна Уникален номер в регистъра на АОП 00530-2010-0120

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 105 от 09.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 6 / Наименование:"Абонаментно, сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби в административните сгради на ТД на НАП-Варна и офис за обслужване Шумен"
V.1) Дата на сключване на договора
24.02.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Лифтком" ООД, ЕИК по Булстат 127552180, гр. Шумен, ул. "Генерал Гурко" №16, ет.1, ап.1, България 5400, гр. Шумен, Тел.: 054 833113

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11400 BGN без ДДС
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял %
Не е известно

!

Кратко описание

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор