Версия за печат

00158-2010-0007

BG-Павел баня: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева - Зам. кмет на община Павел баня, РБългария 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Община Павел баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavelbanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavelbanya.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Управление на проекти на община Павел баня по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР /, подкрепена от Европейския Земеделски Фонд за развитие на селските райони / ЕЗФРСР /„ с обособени позиции: 1. Управление и мониторинг на проект с идентификационен номер №24/322/00147/23.10.2009г., а именно : „ Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в гр. Павел баня – І етап”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Павел баня
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Община Павел баня изпълнява Договор за безвъздмездно финансиране №24/322/00147/23.10.2009г. между община Павел баня и ДФ Земеделие по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на консултант, който да подпомогне Общината при реализация на дейност , попадаща в обхвата на дейностите , за предоставяне на финансова помощ по чл.4 , ал.1 от Наредба № 24/2008 г. към ПРСР . Изискванията за участие в откритата процедура, както и конкретните задължения на участника, избран за изпълнител, са подробно описани в съответните раздели на документацията. От участникът се изисква да извърши следните дейности, във връзка с качественото и ефективно управление на проектите, с които да доведе до успешното им реализиране, а именно: 1. Осъществяване на инвеститорски контрол и управление на проекта по време на строителството, включващо: • Контрол върху качеството на вложените строителни материали; • Контрол върху количеството на вложените строителни материали; • Контрол върху сроковете на изпълнение на строително-монтажните работи; • Преглед на представените сертификати към строителния контрол; • Съгласуване на екзекутивна документация със съответните инстанции; • Указване на съдействие и подготовка на обекта при въвеждането му в експлоатация; • Приподписва, като”съгласувал” всички актове за СМР между Възложителя и Изпълнителя на СМР 2. Подготовка и окомплектоване на документи (фактури, актуализирани графици и бюджети, доклади и други) и заявки за междинни и окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към Разплащателната агенция /РА/. 3. Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерасовани страни, в рамките на проекта, а именно: 3.1 Между Възложителя и Разплащателна агенция . Подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта; 3.2 Между Възложителя и изпълнителите на СМР и строителен надзор; 3.3 Между Възложителя и изпълнителите на дейности по проекта 4. Оказване на всякакво друго съдействие и подкрепа на Възложителя при реализацията на проекта до неговото успещно завършване, както и документиране на всички извършени дейности от консултанта / писменни доклади /.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21600 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявена процедура с Решение №628/12.10.2010г., регистрирана в РОП под №00158-2010-0007, частична прекратена за ІІ и ІІІ позиция.


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 39 / Наименование:УПРАВЛЕНИЕ И МОНИТОРИНГ НА ПРОЕКТ С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР №24/322/00147/23.10.2009Г.
V.1) Дата на сключване на договора
01.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛГАРИО КОНСОРЦИУМ ДЗЗД /ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД/, ул. Методи Кусев №42, ет.1, РБългария 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 630774, E-mail: Elgario@mbox.is-bf.net

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 33058 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21600 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането се осъществява от Държавен фонд "Земеделие" по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-20103г. / ПРСР /, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони / ЕЗФРСР /.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.03.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор