Версия за печат

00833-2010-0005

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Висш съдебен съвет, ул.Съборна №9, За: Красимира Василева, България 1000, София, Тел.: 02 930485, E-mail: kr.vassileva@gmail.com, Факс: 02 930486

Място/места за контакт: Висш съдебен съвет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vss.justice.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно обслужване и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор - WEB версия счетоводство” за нуждите на органите на съдебната власт – Централно управление и триста и седемнадесет поделения”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка е абонаментно обслужване и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор - WEB версия счетоводство” за нуждите на органите на съдебната власт – Централно управление и триста и седемнадесет поделения и включва: 1. Инсталиране, настройка и преинсталиране на счетоводна програма във ВСС- ЦУ във връзка с актуализация на продукта и поява на нови версии. 2. Дефиниране и зареждане на структурата на организацията в системата, както и откриване на нови органи на съдебната власт в нея. 3. Дефиниране и предефиниране на номенклатури и диапазони. 4. Пренастройка на инсталацията с дефиниране на нови сметки и предефиниране на съществуващите. 5. Дефиниране на нови потребители, роли в системата и правата им на достъп до функциите на системата.Прекратяване на права на достъп на съществуващи потребители. 6. Проверка на физическата цялост и логическата комплектност на базите. 7. Разработване на нови функции към съществуващата счетоводна система и корекции в съществуващото програмно обезпечение. 8. Откриване на нови счетоводни периоди. Прехвърляне на салда. Заключване и отключване на съществуващи счетоводни периоди. 9. Настройка на видове документи и дневници по ДДС. 10. Разработване на нови справки и отчети и актуализиране на съществуващите такива. 11. Анализиране на аварийни ситуации и даване на препоръки за действие. 12. Телефонни дежурства за оказване на системна помощ на потребителите на системата.Посещения на място във ВСС. 13. Обучение и преквалификация на служители. 14. Обучение на потребителя да създава периоди, да ги отключва, заключва, да зарежда и преизчислява салда. 15. Съдействие за изготвяне на специфична информация към държавни органи в частност Сметна Палата и Министерство на финансите. 16. Оказване на помощ при отстраняване на проблемни ситуации качествено и в срок.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
305280 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 45-06-005 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно обслужване и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор - WEB версия счетоводство” за нуждите на органите на съдебната власт – Централно управление и триста и седемнадесет поделения”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Диуеър" ЕООД, 1000, България 1000, София, Тел.: 02 9461540, E-mail: оffice@dware.bg, Факс: 02 9461644

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 305280 BGN без ДДС
В брой години: 2
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член 31 от Директива 2004/18/ЕО

- свързани със защитата на изключителни права.

Становище на АОП за осъществен предварителен контрол по реда на чл.19, ал.2, т.24 от ЗОП, съдържащо заключение, че изборът на процедура е законосъобразен /уникален номер в РОП 00833-2010-0005/.