Версия за печат

00325-2010-0018

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" №66, За: Доц. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м. ; г-н Борис Лозанов; г-н Рангел Христозов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602849; 032 602930, E-mail: umbal_op@abv.bg, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на печатни бланки, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, град Пловдив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Склад на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка на печатни бланки, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, град Пловдив

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000, 30192000, 30193000, 30197000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Принадлежности за офиса
Органайзери и принадлежности
Дребно офис оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
149900.06 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 80
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 10
Показател: Срок на доставка ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 21 от 01.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-16-11-1 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Регистри, счетоводни книги, книги за регистриране на болнична информация, формуляри и други напечатани изделия на хартия или картон
V.1) Дата на сключване договора
25.02.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.01.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Евросчет” ЕООД ЕИК: 160080735, бул. „Марица” № 14, бл. 11, вх. В, ет. 5, ап. 39, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0878 776677

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3900.02 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-16-11-2 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Хартия и изделия от хартия
V.1) Дата на сключване договора
25.02.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.01.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Евросчет” ЕООД ЕИК: 160080735, бул. „Марица” № 14, бл. 11, вх. В, ет. 5, ап. 39, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0878 776677

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 61999.56 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-16-11-3 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Офис принадлежности
V.1) Дата на сключване договора
25.02.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.01.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Евросчет” ЕООД ЕИК: 160080735, бул. „Марица” № 14, бл. 11, вх. В, ет. 5, ап. 39, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0878 776677

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 84000.48 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор