Версия за печат

00087-2009-0086

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична Община Направление "Архитектура и градоустройство", гр.София, ул. "Сердика" No5, За: Елена Ангелова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9238301, E-mail: elenaangel@abv.bg, Факс: 02 9238205

Място/места за контакт: Елена Ангелова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-agk.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разработване на софтуер и електронен регистър на всички архитектурни документи , както и съпътстващи обучения на 20 служители относно приложението на електронния регистър и изготвяне на упътване на работа"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Територията на Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор №РД-09-56-19/11.11.2009г. между Столична община, представлявана от Петър Иванов Диков-главен архитект на София и "Географска информационна система-София"ЕООД с предмет разработване на софтуер и електронен регистър на всички архитектурни документи, както и съпътстващи обучения на 20 служители относно приложението на електронния регистър и изготвяне на упътване на работа

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
207000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: 1.финансово предложение; тежест: 30
Показател: 2.техническо предложение; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 1290 от 23.07.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-09-56-19/11.11.2009г. / Обособена позиция №: / Заглавие:Разработване на софтуер и електронен регистър на всички архитектурни документи, както и съпътстващи обучения на 20 служители относно приложението но ел.регистър и изготвяне на упътване за работа
V.1) Дата на сключване договора
11.11.2009 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.07.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Географска информационна система-София" ЕООД, София,ул."Сердика" №5, България 1000, София, Тел.: 02 9307930, E-mail: disheva@gis-sofia.bg, Факс: 02 9805852

URL: www.gis-sofia.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 207000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 207000, Най-висока цена 500000 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 18
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Стойност, без ДДС 124200 BGN
Дял %
Кратко описание
Избор на подходящ базов софтуер-софтуер за управление на ел.регистър ; Разработване на логическа структура на ел.регистър; Разработване на физическа структура на ел.регистър; Реализация на многопотребителски достъп до регистъра; Изработване на интеграционна част на ел.регистър

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Административен капацитет",Управляващ орган на ОПАК

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите кандидати и/или заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 100, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор