Версия за печат

00210-2010-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, ул." Г.С. Раковски" № 102, За: Таня Георгиева, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и хартия, обособена позиция № 2. Доставка на копирна хартия.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на канцеларски материали и хартия" . Техническите характеристики на копирната хартия / лот 2 / са описани по вид в техническите спецификации, неразделна част от документацията за общестевната поръчка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 152 - 234949 от 07.10.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 195 - 297868 от 07.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: C-2d / Обособена позиция №:21 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и хартия, обособена позиция №2 доставка на копирна хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация „Панда”, район "Младост", бул. Цариградско шосе №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766875, E-mail: expert_zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-2б / Обособена позиция №:22 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Мултико 92” ООД, бул. "Цариградско шосе" 7- км., ЗИТ -1,ет. 1, България 1784, гр. София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 8181971

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-2в / Обособена позиция №:23 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ронос” ООД, бул. "акад. Иван Гешов" № 2Е БЦ "Сердика", сграда 2, офис 424, България 1330, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: С-2г / Обособена позиция №:24 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Мениджмънт Бизнес Машин (M&BM) ООД, бул. "Витоша" №146, България 1000, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: uzunova@mbm-bg.com, Факс: 02 8051717

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: С-2д / Обособена позиция №:25 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Плесио Компютърс” ЕАД, ул. "Ангел Кънчев" №5, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 0800 18300

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-2e / Обособена позиция №:26 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Елидис" ООД, ул. "Янтра" 24, България 2030, Костенец, Тел.: 02 9807303, E-mail: office@elidisbg.com, Факс: 02 9807303

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ