I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Община Пещера, ул. "Дойранска епопея" № 17, За: Красимира Стоименова, България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Място/места за контакт: Община Пещера
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: peshtera.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Създаване на система за електронно управление, включително осигуряване на достъп за уязвими групи и хора с увреждания. Внедряване, тестване и популяризиране на системата за електронно управление, в т.ч. обучение на екип от 10 експерти от администрацията на Община Пещера за работата на системата за електронно управление и обслужване на гражданите и бизнеса."
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Пещера
Код NUTS:
BG423
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Създаване на система за електронно управление, включително осигуряване на достъп за уязвими групи и хора с увреждания. Внедряване, тестване и популяризиране на системата за електронно управление. Обучение на екип от 10 експерти от администрацията на Община Пещера за работата на системата за електронно управление и обслужване на гражданите и бизнеса. Популяризиране на системата на електронно управление в общината.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
72000000, 72232000, 72260000, 48810000, 72241000, 72212780, 80510000
Описание:
ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Разработване на софтуер за обработка на транзакции и друг поръчков (клиентски) софтуер
Услуги, свързани със софтуерни продукти
Информационни системи
Услуги по специфициране на цели на критични проекти
Услуги по разработване на софтуер за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Услуги по специализирано обучение
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
216424 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Степен на съответствие с техническата спецификация; тежест: 8
Показател: Степен на достъпност на системата за работа от хора с увреждания; тежест: 8
Показател: Брой работещи електронни услуги; тежест: 8
Показател: Минимален бройедновременни заявки от външни потребители без срив; тежест: 8
Показател: минимално време за възстановяване на системата след срив; тежест: 8
Показател: гаранционен срок; тежест: 10
Показател: предложена цена; тежест: 50
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
Открита с Решение № 39/30.04.2010
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 85 - 128103 от 01.05.2010 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: Дог 52 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Създаване на система за електронно управление, включително осигуряване на достъп за уязвими групи и хора с увреждания. Внедряване, тестване и популяризиране на системата за електронно управление, в т.ч. обучение на екип от 10 експерти от администрацията на Община Пещера за работата на системата за електронно управление и обслужване на гражданите и бизнеса."
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 216424 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Средставта са предоставени по договор за безвъзмездна помощ № А 09-32-140С от 12.06.2009 г. по оперативна програма "Административен капацитет" съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос ІІІ "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление", подприоритер 3.1. "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в т.ч. чрез развитие на електонното управление".
VI.2)
Допълнителна информация
Обявлението за обществена поръчка е публикувано в ОВ на Европейския съюз с референтен номер 2010-054470
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Всяко заинтерисовано лице и/или кандидат може да иска обявяване на недействителност на договора в срок от два месеца от публикуването на информацията за сключен договор в настоящия регистър, а ако не е публикувано от узнаването но не по-късно от една година от сключването на договора.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Жалба се подава по реда на ГПК в районен съд Пещера, ул. Васил Левски № 2, България 4550, Пещера, Тел.: 0350 60150
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ