00233-2010-0050
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
ДП "Национална компания "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: инж. Тони Грозданов, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323631, E-mail: t_grozdanov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
публичноправна организация
Друго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Механизирано подновяване на железния път в междугарието Радунци – Дъбово с дължина 3 503,50 метра, ремонт на стоманени мостове на км.215+452 и на км.216+355 и укрепване на тунели №№ 23, 24 и 25 по 4-та жп линия
Механизирано подновяване на железния път в междугарието Радунци – Дъбово с дължина 3 503,50 метра, ремонт на стоманени мостове на км.215+452 и на км.216+355 и укрепване на тунели №№ 23, 24 и 25 по 4-та жп линия
45234100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка
НЕ
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
12.01.2011 г.
4
ДП “Транспортно строителство и възстановяване” ЕИК: 130847116, р-н Надежда, кв. Илиянци, ул. Кирил Благоев № 14, Р България 1271, София, Тел.: 02 8380225, Факс: 02 8381025
ДА
Участникът декларира, че ще използва подизпълнители за изпълнение на поръчката, както следва: 1.„ИНФРАСТРУКТУРНО СТРОИТЕЛСТВО" ЕООД с 30 % от общата стойност: част ремонт на стоманени мостове, част укрепване на тунели, част контактна мрежа и част електротехническа; 2.„ИНЖ СТАНДАРТ" ООД с 37 % от общата стойност: част доставка на жп материали -без баласт и част отводняване;
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.02.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства и в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.
Железопътният участък е част от железопътната линия Русе (държавната граница с Румъния) - Г.Оряховица – Дъбово, която е железопътна линия с категория „Железопътна магистрала” съгласно „Нар. за категоризация на жп линии в Р.България”.Построяването на презбалканската жп линия е по едно от най-трудните трасета. У-кът от км.212+950 до 216+477,50 попада в едно от двете изкуствени развития за преодоляване на голямата денивелация при строежа на жп линията, което се намира между гарите Радунци и Дъбово и представлява почти затворена осморка на три нива. ЖПЛ е построена с изключително лоши технически параметри: минимален радиус на кривите 275 м; максимален надлъжен наклон 25 ‰; напречен профил на железопътните тунели - Нсв=5,40 м/Всв=5,20 м; преминаване на трасето през широка гама от геоложки, хидрогеоложки и хидроложки разновидности.Скоростта по книжка-разписание в междугарието е 65 км/час.Има постоянно намаление на скоростта от 65 на 40 км/час от км.214+500 до км.216+300 с дължина 1800 метра. В участъка подадат 24-ти и 25-ти тунели и железния път между тях. Проектната скорост е 65 км/час.Състоянието на горното строене е лошо, релсите са двустранно износени до гранични стойности, бетоновите траверси СТ-4Т са със счупени пръстени и скъсани тирфони, а дървените трав. напукани и част от тях разрушени, в тунелите изгнили. Баластовата призма в тун. е кална, релсо-траверсовата скара е потопена във водата, която тече постоянно в тунелите, а в тунел №24 няма и отводнителна канавка. Съществуващите канавки са запълнени с пръст и обрушен скален материал.В участъка се намират и два стоманени моста с дължина по 12 метра на км.215+452 и км.216+355. необходимо да се изпълни укрепване на тунелната облицовка общо на 67бр. кампади, както следва: на 13бр. кампади в тунел №23, на 10бр. кампади в тунел №24, на 44бр. кампади в тунел №25. Установено е и наличието на кухини зад тунелната облицовка, незавършени преходи между проширените и старите кампади, необходимост от ремонт на предпазни ниши недовършени при проширяване на кампадите и възстановяване на фугировка на каменна зидария. При проведената последна ген.ревизия на съоръженията са констатирани неизправности и по двата стоманени моста намиращи се в участъка и се налага да се извършат следните ремонтни работи: смяна възлови плочи на горен пояс, смяна слаби нитове (дълбока корозия), смяна оловни плочи 50х50 см, смяна мостови трав., смяна на лапчати болтове, смяна пешеходни пътеки, ремонт на гардбаластови стени, надзиждане на гардбаластова стена при устой и възстановяване на антикорозионно покритие на стоманени мостове.Целта на подновяването е да се ликвидира съществуващото постоянно намаление на фронт от 1800 метра и да се достигане проектната скорост за междугарието, да се заздравят и укрепят тунелите, да се отстранят неизправностите от генерална ревизия на два стоманени моста, да се ликвидира за достатъчно дълъг период от време възможността за даване на нови намаления на скоростта, да се подобри комфорта при пътуване, да се намалят експлоатационните разходи и разходите за текущо поддържане. Със заповед № РД-09-757/04.11.2010 год. на Областния управител на Област Стара Загора, въз основа на писмо на директор на ЖПС Карлово-ДП „НКЖИ”, е назначена комисия председателствана от Гл. експерт „Разпореждане с ДС”, със задача да извърши проверка на състоянието на цитирания по-горе участък и предприеме мерки и мероприятия за недопускане на аварийни ситуации, като излезе с предложение за нивото на опасност на обекта. Комисията констатира с прот от 05.11.10г. аварийната ситуация. Определя състоянието на участъка като критично. Незадоволителното техническо състояние на железния път и липсата на отводняване, създава реална опасност националната икономика да остане без железопътна връзка на северната и южната част на страната в централна България. Комисията е предложила, във връзка с горните констат и с оглед на това, че не могат дабъдат спазени сроковете на ЗОП за открита процедура.