Версия за печат

00530-2011-0002

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Румен Паунов; Линда Зидарова, България 1000, София, Тел.: 02 98593129; 02 98593127, E-mail: l.zidarova@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП дирекция УЧР и дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1596 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, за четири тримесечия, както следва: 15 февруари – 14 май 2011г.; 15 май – 14 август 2011г.; 15 август – 14 ноември 2011г. и 15 ноември 2011 -14 февруари 2012г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1596 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, за четири тримесечия, както следва: 15 февруари – 14 май 2011г.; 15 май – 14 август 2011г.; 15 август – 14 ноември 2011г. и 15 ноември 2011 -14 февруари 2012г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
186732 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 12 - 018536 от 19.01.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 14 / Обособена позиция №: / Заглавие:зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1596 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, за четири тримесечия, както следва: 15 февруари – 14 май 2011г.; 15 май – 14 август 2011г.; 15 август – 14 ноември 2011г. и 15 ноември 2011 -14 февруари 2012г.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ" ЕООД, ЕИК 121696640,, бул."Мария Луиза" № 84, България 1202, София, Тел.: 02 9236361

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 186732 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 186732 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-5/20.01.2011г. за откриване на процедурата е изпратено до АОП с писмо изх.№ Е-12-00-29/20.01.2011г., а поканата до кандидата с писмо изх.№ 74-00-9/20.01.2011г., като уникалният номер на поръчката е 00530-2011-0002. Поръчката е включена в предварително обявление по чл.23, ал.1 и по чл.45а, ал.1, т. 1 от ЗОП, публикувани в ДВ бр. 29 от 19.01.2011г. и в ОВ на ЕС 2011/S 12-018536 от 17.01.2011г. 2. Общата прогнозна стойност за възлагане на поръчката в системата на възложителя е 262500 лв. без ДДС, което налага публикуване в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т. 4 от ЗОП. Стойността по конкретния договор за поръчка е под стойностите, посочени в Регламент (ЕО) № 1422/2007 на Комисията на ЕО.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, България 1000, София, Тел.: 02 9219332

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.122и от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член 31 от Директива 2004/18/ЕО

г) изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства и в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.

Правно основание – чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б", във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В Агенцията за обществени поръчки (АОП) на 20.01.2011 г. възложителят е представил Решение № РЦУ-5 от 2001.2011 г. на главния секретар на НАП за откриване на процедура на договаряне без обявление с посочения по-горе предмет, ведно с доказателства за установяване на законосъобразността на избора на процедура договаряне без обявление и покана за участие, адресирана до “Център за градска мобилност” ЕООД, ЕИК 121696640. Съгласно чл. 15, ал. 1 от Наредба за превоз на пътници и условия за пътуване с масовия градски транспорт на територията на столична община на Столичния общински съвет (Приета с Решение № 458 по Протокол № 17 от 24.07.2008г., влиза в сила от 01.09.2008; изм. и доп. с Решение № 675 по Протокол № 24 от 13.11.2008; изм. и доп. с Решение № 176 по Протокол № 36 от 26.03.2009; изм. и доп. с Решение № 433 по Протокол № 43 от 25.06.2009;изм. и доп. с Решение № 767 по Протокол № 54 от 17.12.2009, влиза в сила от 01.01.2010 г.), “Център за градска мобилност” ЕООД, ЕИК121696640, има изключителни права по силата на нормативен акт, да издава, зарежда и продава превозни документи за пътуване по МГТ в Софийска община /СО/. В столицата няма трети лица, които да са упълномощени за издаването, зареждането и продажбата на превозни документи. Видно от описаната фактическа обстановка и съобразно действащата нормативна уредба, приета с решение на Столичния общински съвет, “Център за градска мобилност” ЕООД е носител на изключителни права за издаване, зареждане и продажба на превозни документи за пътуване по МГТ в гр. София. Предвид това считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършена на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителната проверка на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.