Версия за печат

00530-2010-0078

BG-гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.4, стая 412: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, ТД на НАП - В.Търново, пл. "Център" №2, ет.2, стая 205, За: d.uzunova@ro04.nra.bg, Република България 5000, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.4, стая 412, Тел.: 062 617141; 062 617193, E-mail: d.uzunova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: Ваня Русева; Диляна Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП – В. Търново, офис на НАП – Видин, офис на НАП – Враца, офис на НАП - Габрово, офис на НАП – Ловеч, офис на НАП – Монтана, офис на НАП – Плевен и Дирекция ОУИ – В. Търново, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от № 1.1 до № 1.8.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Административните сгради на ТД на НАП - В. Търново, офис на НАП - Видин, офис на НАП – гр. Враца, офис на НАП - Габрово, офис на НАП – Ловеч, офис на НАП – Монтана, офис на НАП – Плевен и Дирекция ОУИ - В. Търново
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП – В. Търново, офис на НАП – Видин, офис на НАП – Враца, офис на НАП - Габрово, офис на НАП – Ловеч, офис на НАП – Монтана, офис на НАП – Плевен и Дирекция ОУИ – В. Търново, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от № 1.1 до № 1.8.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17999.68 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Референтен номер, съгласно РОП 00530-2010-0078;

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 048 - 070507 от 10.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 206 - 314604 от 22.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП – В. Търново, офис на НАП – Видин, офис на НАП – Враца, офис на НАП - Габрово, офис на НАП – Ловеч, офис на НАП – Монтана, офис на НАП – Плевен и Дирекция ОУИ – В. Търново, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от № 1.1 до № 1.8.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.11.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Офис Експрес Сървис АД, ЕИК 201380867, гр. Варна, ж.к. Западна промишлена зона, ул. "Уста Кольо Фичето" №17, Републлика България 9000, Варна, Тел.: 052 579915, E-mail: tatiana.harizanova@offex.bg, Факс: 052 579909

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17999.68 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ