I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184
Място/места за контакт: Отдел: Обществени поръчки и Застраховане
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи”.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
в гр.София, бул."Княгиня Мария Луиза" № 193, или склада на поделене "Трамкар", намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княз Борис III" №126A
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи” за Гривни колоосни / бандажи / за трамваи българско производство и Гривни колоосни / бандажи / за трамваи Дюваг
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34600000
Описание:
Локомотиви и подвижен пътен състав за железници и трамваи и резервни части за тях
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
209400 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 5 от 25.10.2010 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 27 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи”
V.1.1)
Дата на сключване договора
01.02.2011 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
13.01.2011 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Еастра” ЕООД, ЕИК 121108585, Област (столица), община Столична, район “Сердика”, бул.”Христо Ботев” № 136, ет. 6, България 1202, София, Тел.: 02 9631330, E-mail: office@eastraholding.com, Факс: 02 8665558
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 209400 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП