Версия за печат

00203-2010-0038

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184

Място/места за контакт: Отдел: Обществени поръчки и Застраховане
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: в гр.София, бул."Княгиня Мария Луиза" № 193, или склада на поделене "Трамкар", намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княз Борис III" №126A
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи” за Гривни колоосни / бандажи / за трамваи българско производство и Гривни колоосни / бандажи / за трамваи Дюваг

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34600000

Описание:

Локомотиви и подвижен пътен състав за железници и трамваи и резервни части за тях


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
209400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 5 от 25.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 27 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи”
V.1.1) Дата на сключване договора
01.02.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.01.2011 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Еастра” ЕООД, ЕИК 121108585, Област (столица), община Столична, район “Сердика”, бул.”Христо Ботев” № 136, ет. 6, България 1202, София, Тел.: 02 9631330, E-mail: office@eastraholding.com, Факс: 02 8665558

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 209400 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП