Версия за печат

00496-2011-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" 2, За: Ирена Цветкова, Р България 1051, София, Тел.: 02 8119637, E-mail: s.getsova@asp.government.bg, Факс: 02 9350530

Място/места за контакт: отдел "Правни процедури и договори"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно поддръжане, комплексна системно-техническа помощ и периодично актуализиране на софтуерен продукт "Санта ТРЗ", използван от АСП и нейните териториални структури в страната".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: Място на изпълнение на поръчката е Република България, в частност Централно управление на АСП в гр. София, 28 РДСП и 147 ДСП в страната.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно поддържане, комплексна систено-техническа помощ и периодично актуализиране на интегрирана система "Санта ТРЗ" внедрена и използвана от АСП /ЦУ, 28 РДСП и 147 ДСП/. Предметът Предметът на договора обхваща основен комплексен абонаментен пакет и факултативни дейности, възлагани при необходимост, както следва: 2.1.Елементи на основния комплексен абонаментен пакет дейности: 2.1.1.Абонаментно поддържане и периодично актуализиране на интегрирана система за фирмено управление с обхват на експлоатираните подсистеми: персонал; труд и работна заплата, граждански договори; НАП. Включват се две големи основни актуализации /м. януари 2011 г. и м. януари 2012 г./, както и всички останали текущи актуализации вследствие на изменения в относимата правна уредба. 2.1.2.Комплексна системно-техническа помощ, ежемесечен съпорт, текущи консултации и съдействие в реално време на съответните служители на АСП и териториалните й структури, пряко използващи софтуера; 2.1.3.Първоначално/въвеждащо обучение на служители за работа със софтуера. 2.1.4.15/петдадесет/ броя безвъзмездни нови инсталации на допълнителни работни места, при заявена необходимост. 2.1.5.15 /петнадесет/ броя безвъзмездни посещения на място за отстраняване на проблеми – при необходимост; 2.1.6.Безвъзмездно отстраняване на стари грешки в 7 РДСП, подадени от възложителя, а именно: РДСП Бургас, РДСП Пазарджик, РДСП Силистра, РДСП Видин, РДСП София област, РДСП Благоевград и РДСП Смолян; 2.1.7.Обезпечаване на сигурност на програмния продукт; 2.1.8.Поддържане на архивираща функционалност на софтуера за архивиране на база данни за минали периоди, генерирани от софтуера. 2.2.Факултативни /допълнителни дейности/, които ще подлежат на възлагане при необходимост, при съобразяване на бюджетните възможности на възложителя: 2.2.1 Посещения и съдействие на място, при необходимост, над договорените 15 /петнадесет/ броя безвъзмездни посещения по основния комплексен абонаментен пакет; 2.2.2.Периодично/надграждащо обучение на служители на АСП /от ЦУ, РДСП и ДСП/ за работа със софтуера, при необходимост, след допълнително възлагане; 2.2.3.Отстраняване на стари грешки в периода август –декември 2010 г. – над договорените по основния пакет дейности; 2.2.4.Нови инсталации – над договорените допълнителни безвъзмедни 15 /петнадесет/ броя по основния пакет от дейности. 2.2.5. Допълнителни разработки и друго обусловено програмно проектиране по основните предметни дейности, при необходимост, след допълнително възлагане.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000, 48900000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Други софтуерни пакети и операционни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФС01-8 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддръжане, комплексна системно-техническа помощ и периодично актуализиране на софтуерен продукт "Санта ТРЗ", използван от АСП и нейните териториални структури в страната.
V.1) Дата на сключване договора
28.01.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.01.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ГРАВИС БЪЛГАРИЯ„ АД, ЕИК 121467570, бул. „България” № 60В, ет.6, Р България 1680, София, Тел.: 02 8597094, E-mail: office@rightnet.net, Факс: 02 8596195

URL: www.rightnet.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

В раздел II от настоящата информация е отразена годишната сумарна цена без ДДС за основния комплексен абонаментен пакет дейности. За факултативните дейности от предмета на договора е договорена единна часова ставка от 20.00 лева без ДДС за 1 астрономичен час.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В 10 -дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Предметът на обществена поръка и наличието на материално-правните предпоставки за това обуславят прилагането на процедура по чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Софтуерният счетоводен продукт "Санта ТРЗ" е внедрен и се използван от АСП от 2005 г. Търговската марка SANTA на продукта е собственост на потенциалния изпълнител, който притежава всички права върху нея, включително и за продажба и поддръжка. Същата е регистрирана в Патентното ведомство под№ 61313/04.10.2002 г.