Версия за печат

00076-2009-0003

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за защита на потребителите, пл. "Славейков"№4 А, За: Иван Бъчваров - главен секретар, Р България 1000, София, Тел.: 02 9877445, E-mail: info@kzp.bg, Факс: 02 9884218

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kzp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Държавна комисия

Основна дейност на възложителя

Друг: Контролна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Оптимизиране на процесите на административно обслужване на гражданите и бизнеса и актуализиране на вътрешни правила за работа на адмнистрацията във връзка с подобряване на административното обслужване

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Р България
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Оптимизиране на процесите на административно обслужване на гражданите и бизнеса и актуализиране на вътрешни правила за работа на адмнистрацията във връзка с подобряване на административното обслужване и включва следните дейностти: Дейност 1. Оптимизиране на процесите на административно обслужване на гражданите и бизнеса, включващо: 1.1. Анализ на настоящото състояние на предлаганите услуги и административните процеси в Комисията за защита на потребителите; и 1.2. Разработване на модели за оптимизиране на административните процеси;. Дейност 2. Актуализиране на вътрешни правила за работа на администрацията във връзка с подобряване на административното обслужване, включващо: 2.1. Анализ на съществуващите вътрешни правила и съответствието им с актуалната нормативна уредба (Закона за електронното управление и наредбите към него); 2.2. Разработване на актуализирани вътрешни правила за предоставяне на административни услуги, включително и онлайн услуги; 2.3. Обучение на служители по Закона за електронното управление във връзка с прилагане на новите – актуализираните вътрешни правила за организация на административната дейност“ във връзка с реализацията на проект “Модерни и интегрирани административни услуги в КЗП ” съгласно договор №А 09-31-41 С от 11.06.2009г., финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69840 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Показател К1 – Стратегия за изпълнение на Дейност 1. Оптимизиране на процесите на административно обслужване на гражданите и бизнеса; тежест: 25
Показател: Показател К2 – Стратегия за изпълнение на Дейност 2. Актуализиране на вътрешните правила за работа на администрацията във връзка с подобряване на административното обслужване ; тежест: 25
Показател: 3. Показател К3 – предложена цена ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Наименование:договор за малка обществена поръчка
V.1) Дата на сключване на договора
24.01.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение „Експертни решения за администрацията – ЕРА”, бул. „Ботевградско шосе” № 229, ет. 3 офис 3., Р България 1517, гр. София, Тел.: 02 8412977

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 69840 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

в изпълнение на Договор №А 09-31-41 С/11.06.2009г., финансиран по ОПАК, чрез “Европейски социален фонд. Инвестиции в хората”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

няма такъв

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.02.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор