Версия за печат

00692-2010-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова/ Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Болничната аптека на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. "Младост" 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, гр. София 1750
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински консумативи чрез писмени заявки за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, съгласно приложена спецификация към документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от подписването на договора при периодично извършващи се заявки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-малък от 1 календарен ден и не повече от 10 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя по факс. Остатъчния срок на годност на медицинските консумативи да е не по – малък от една година от датата на доставката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
10433340.84 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена - К1; тежест: 80
Показател: Срок на доставка - К2; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София АД с Решение № 563/18.10.2010 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП, ДВ и Официалния вестник на ЕС по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 43 - 063152 от 03.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 205 - 312702 от 21.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1.1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 8 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Етропал Трейд" ЕООД; ЕИК 122055819, бул. "Руски" № 191, Република България 1000, Етрополе, Тел.: 0720 63422, Факс: 0720 67098

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4572 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1.2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 7 и 35 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Алегра Медика" ООД; ЕИК 200054683, ж.к. Бокар, сграда 21, Република България 1404, София, Тел.: 02 4830355, Факс: 02 8685699

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 34116 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1.3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 1,3,5,6,9,11,16,17,30 и 31 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Агарта- ЦМ" ЕООД ЕИК 121096923, ж.к. Младост 3, бл. 304, Република България 1712, София, Тел.: 02 8765542, Факс: 02 8765542

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7548007.2 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1.4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 25 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Сърджимед" ЕООД ЕИК 131316061, ж.к. "Хаджи Димитър", бл. 115, вх.Г, ап. 102, Република България 1000, София, Тел.: 02 4921389, Факс: 02 4921389

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 32022 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1.5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 38 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Елпак Лизинг" ЕООД ЕИК 103506445, ул. "Владайска" № 99-101, Република България 1000, София, Тел.: 02 9532767, Факс: 02 9532767

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9000 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1.6 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 29, 36, 37, 39, 40, 52 и 54 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медицинска Техника Инженеринг" ООД ЕИК 831641528, ж.к. "Младост 1", ул. "Димитър Моллов", бл. 328, Република България 1750, София, Тел.: 02 4627129, Факс: 02 4627115

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 56775 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1.7 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 19 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Бикомед" ООД ЕИК 130421337, Бул. "Цар Борис ІІІ" № 74-76, Република България 1612, София, Тел.: 02 9553696, Факс: 02 9553695

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 15444 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1.8 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 2, 4, 10, 121 13, 14, 15, 18, 20, 21, 22, 23, 24,26, 27, 28, 32, 33, 34, 41, 42, 43, 44, 45, 46 и 47 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Соломед" ООД ЕИК 832018046, ул. "Казбек" № 49, Република България 1618, София, Тел.: 02 9555600, Факс: 02 9555600

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2733404.64 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ