Версия за печат

00398-2010-0025

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински Университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст.20 и ст.22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на специализирана апаратура, лабораторно оборудване и обзавеждане за нуждите на научните разработки по договор № 4 И / 2009г. / 26.03.2010г. на тема " Изграждане на съвременен лабораторен център за обучение и изследвания по оценка на риска, условията на труд и работоспособността" по 22 обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Факултет по обществено здраве при Медицински университет-София, ул. " Бяло море " № 8, в сградата на УМБАЛ "Царица Йоана", ет. 4
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на специализирана апаратура, лабораторно оборудване и обзавеждане за нуждите на научните разработки по договор № 4 И / 2009г. / 26.03.2010г. на тема " Изграждане на съвременен лабораторен център за обучение и изследвания по оценка на риска, условията на труд и работоспособността" по 22 обособени позиции.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3815.2 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 47 от 09.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-3 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на специализирана апартура и оборудване по об.поз. №4 "Монитор за кръвно налягане", об.поз. № 5 Апарат за изм.кръвно налягане", № 11"Уред за запис на пулсовата честота" и об.поз.№ 12 "Ръстомер с везна"
V.1) Дата на сключване договора
27.01.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.01.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" Медицинска техника инженеринг" ООД ЕИК 831641528, ж.к. Младост 1, бл.28Б, ул.Димитър Моллов, Република България 1750, София, Тел.: 02 4627131, Факс: 02 4627128

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3815.2 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.01.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор