I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Столична община, ул. " Московска" №33, За: Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: д-я " обществени поръчки и концесии"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Осигуряване на самолетни билети за служебните пътувания в Столична община
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 3
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. "Московска" №33, Столична община
Код NUTS:
BG412
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Извършване на резервации и осигуряване на самолетни билети за служебните пътувания в Столична община.
Билети се доставят на място – в сградата на Столична община, София, ул. „Московска” № 33
При необходимост се осигуряват хотелски резервации, съобразени с размера на квартирните пари по Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
63512000
Описание:
Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 25 - 035755 от 05.02.2010 г.
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 135 - 207736 от 15.07.2010 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: РД-55-33 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осигуряване на самолетни билети за служебните пътувания в Столична община”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„АРГУС ТРАВЕЛ” ЕООД,ЕИК 831711574, ул. „Христо Белчев” №3, България 1000, София, Тел.: 02 9883311, E-mail: argustr@techno-link.com, Факс: 02 9885496
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ