Версия за печат

00197-2010-0016

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 635431, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431

Място/места за контакт: Договорно правен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Инкасиране на суми от услуги, предлагани от „ВиК” ЕООД – Пловдив за абонати на Дружеството, по следните обособени позиции: A) Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, на територията на град Пловдив и област Пловдив, чрез използване на софтуер на Възложителя, с комуникационна свързаност и връзка на Изпълнителя; Б) Инкасиране на суми за В и К услуги чрез магнитни карти на Изпълнителя; В) Инкасиране на суми за В и К услуги чрез магнитни карти, издадени от банки”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: За Позиция А: Територията на град Плoвдив и област Пловдив; За Позиции Б и В – Територията на Република България
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

А) Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, на територията на град Пловдив и област Пловдив, чрез използване на софтуер на Възложителя, с комуникационна свързаност и връзка на Изпълнителя, за срок от 3 (три) години, след подписване на договор с избрания Изпълнител.; В) Инкасиране на суми за В и К услуги чрез магнитни карти, издадени от банки, за срок от 3 (три) години, след подписване на договор с избрания Изпълнител.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
175000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ОП-1-16

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 11 от 24.09.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № Ю-01-11 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Инкасиране на суми за В и К услуги чрез магнитни карти, издадени от банки
V.1.1) Дата на сключване договора
19.01.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Изипей” АД, 131344648, ул. “Иван Вазов” № 16, Р България 1000, София, Тел.: 02 9218060, Факс: 02 9879131

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
В Брой години 3
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № Ю-01-08 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Инкасирне на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, на територията на град Пловдив и област Пловдив, чрез използване на софтуер на Възложителя, с комуникационна свързаност и връзка на Изпълнителя
V.1.1) Дата на сключване договора
14.01.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Български пощи” ЕАД – кл. Пловдив, 121396123, пл. “Централен” № 1, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 276244, Факс: 032 276205

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
В Брой години 3
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят ще изпрати точната стойност на договорите след приключването им, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 10 от ППЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.01.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП