РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на канцеларски материали и консумативи за печатащи устройства за период от една година за нуждите на "Топлофикация София" ЕАД, с две обособени позиции"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
В складовете на "Топлофикация София" ЕАД, като следва: Централно управление, ул. "Ястребец № 23Б, ТР "София", ул. "202" № 6, ТР "София Изток", ул. „Димитър Пешев” № 6, ТР „Земляне”, ул. „Природа” № 2 и ТР „Люлин”, ул. „Владимир Зографов” № 90
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Доставка на канцеларски материали и консумативи за печатащи устройства за период от една година за нуждите на "Топлофикация София" ЕАД, с две обособени позиции"
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30192000, 30125100
Описание:
Принадлежности за офиса
Касети с тонер
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
159475.64 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № У-6 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали"
V.1.1)
Дата на сключване договора
13.01.2011 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
06.12.2010 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Роел 98"ООД, ЕИК 121798467, бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31304.45 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № У-№7 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Доставка на консумативи за печатащи устройства"
V.1.1)
Дата на сключване договора
13.01.2011 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
06.12.2010 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Кооперация "Панда", бул. "Цариградско шосе" № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766875, E-mail: evelina.kabakova@Hg.officel.bg, Факс: 02 9766879
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 128171.19 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.2)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 33/18.08.2010 на Изпълнителния директор на "Топлофикация София" ЕАД.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП