I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, E-mail: ivouzunov1@yahoo.com, Факс: 02 9316184
Място/места за контакт: Ивайло Узунов
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на резервни части за модернизирани трамвайни мотриси тип Т8М - 700 IT за нуждите на “Столичен електротранспорт” ЕАД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Централен склад на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 193 или склада на поделение “Трамкар”, намиращ се на адрес: гр. София, бул. “Цар Борис III” № 126А;
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
“Доставка на резервни части за модернизирани трамвайни мотриси тип Т8М - 700 IT за нуждите на “Столичен електротранспорт” ЕАД, Обособена позиция 1- Доставка на електронни платки и плочи; Обособена позиция №2- Доставка на блокове и дросели; Обособена позиция №6- Доставка на части за електрооборудване – общо предназначение; Обособена позиция №12 – Доставка на резервни части, възли и агрегати за управление; Обособена позиция №13 – Доставка на резервни части, възли и агрегати за врати; Обособена позиция №16- Доставка на вал карданен и спирачен диск за трамвайни мотриси Т8M – 700 IT.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34600000
Описание:
Локомотиви и подвижен пътен състав за железници и трамваи и резервни части за тях
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
419259.67 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 3 от 27.07.2010 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на резервни части за модернизирани трамвайни мотриси тип Т8М - 700 IT за нуждите на “Столичен електротранспорт” ЕАД, - Обособена позиция 3 - Доставка електронни части и Обособена позиция №4 - Доставка на електрооборудване – предпазители и бутони.
V.1.1)
Дата на сключване договора
05.01.2011 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
22.07.2010 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“СИМЕКС ТРАНС” ЕООД, ЕИК 825328824, район “Централен”, ул. “Иван Андонов” № 17, адрес за кореспонденция: гр. Пловдив 4023, бул. “Освобождение” №3, к-с SPS, офис 323, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 682876, Факс: 02 9623677
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 419259.67 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП