BG-София: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национален статистически институт, П.Волов 2, За: П.Маргитина, България 1038, София, Тел.: 02 9857104
Място/места за контакт: отдел ПДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nsi.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: статистикаДруго (моля пояснете): статистика
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предоставяне на програмно време
79994000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г)
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Дарик радио АД, ЕИК 831476119, бул.Дондуков 82, България 1000, София, Тел.: 02 9849840
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
12.01.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
л) Поръчката не попада в приложното поле на ЗОП.
За сключването на договора не е необходимо да се провежда процедура по ЗОП/НВМОП. Законът за обществените поръчки съдържа изрична разпоредба – чл.4, т.2, съгласно която не са обект на обществени поръчки придобиването, създаването, продуцирането и копродуцирането на програми от радио- и телевизионни оператори и предоставянето на програмно време. Съгласно § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за радиото и телевизията "Програма" е система от всички елементи, които създава и разпространява операторът, и която е носител на определено съдържание, разпределено в часова схема, "Програмна схема" е съвкупността от всички предвидени за разпространение или разпространени предавания от програмата на дадена електронна медия, подредена в графичен вид по дни и часове за определен период от време. В този смисъл „предоставяне на програмно време” е част от програмната схема с определени времеви граници, която се предоставя от оператора за излъчване на конкретно търговско съобщение по смисъла на Глава четвърта, Раздел І от ЗРТ, в частност реклама (форма на търговско съобщение, придружаващо или включено в аудио-визуално или радиопредаване срещу заплащане или подобно възнаграждение или с цел осигуряване на самопромоция на публично или частно предприятие или физическо лице във връзка с търговия, стопанска дейност, занаят или професия, имащо за цел да се популяризира доставянето на стоки и услуги, включително недвижима собственост, или на права и задължения, или да съдейства за популяризирането на кауза или идея, или да предизвика друг ефект, желан от рекламиращия срещу заплащане – чл.74, ал.1 от ЗРТ).