Версия за печат

00270-2010-0013


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерски съвет, Бул. "Дондуков" № 1, За: Маргарита Димитрова, Eмил Александров, България 1594, София, Тел.: 03592 9403366; 03592 9402761, E-mail: m.dimitrova@govenment.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на собствеността и административно-стопански дейности"; Дирекция "Правителствена канцелария"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съвет

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на 2 (два) бр. призводствени копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501” с доставка на резервни части и консумативи”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: Р България
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Печатната база в Министерския съвет разполага с 2 (два) бр. призводствени черно-бели копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3”, произведени през 2006 г. и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501”, произведена през 2008 г. за обслужване на администрацията на Министерския съвет и на заседанията на правителството. Едната от черно-белите копирни машини е на 12 500 000 бр. копия, а другата на 9 500 000 бр. Цветната копирна машина е на 300 000 бр. копия. С оглед нормалното функциониране на копирните машини е необходимо да се сключи договор за абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на машините с доставка на резервни части и консумативи. Сервизното обслужване включва такса за посещения, софтуерни лицензи, работа по време на официалното работно време, транспортни разходи и всички други разходи, с изключение на разходите за посещение извън официалното работно време и на разходите за следните консумативи: - за цветната копирна машина - staples FS 607; - за черно-белите копирни машини – staples FS 503, staples for booklet finisher SD-501 и лепило GC-501. Пълното сервизно обслужване е в зависимост от броя на отпечатаните копия - черно-бели или цветни. Сумата за направени копия за всеки месечен период се получава, като от показанията на броячите в края на периода се извадят показанията на броячите в началото на периода и разликата се умножи по съответната цена за бр. копие. Дължимата сума се начислява след подписване на предавателно-приемателни протоколи между страните. Предавателно-приемателните протоколи за отчитане показанията на броячите и начисляване на дължимата сума се подписват от 1 (първо) до 3 (трето) число всеки месец и плащането се извършва в срок от 5 (пет) работни дни след издаване на фактура и представяне на предавателно-приемателния протокол. При възникване на повреда възложителят отправя до Изпълнителя заявка по телефон, факс с информация за характера на повредата и обстоятелствата, при които е възникнала. Изпълнителят трябва да осигури и гарантира надеждно и регулярно сервизно обслужване със собствен транспорт и поддръжка на място на техниката и софтуера, както и да гарантира време за реакция 3 (три) часа от подаден от Възложителя сигнал, отстраняване на повредите в рамките на 4 (четири) часа от пристигането на сервизния екип и подмяна на съответните резервни части в рамките на 3 (три) работни дни от констатирането на необходимостта за това. В случай, че изпълнителят не успее да отстрани повредите в срока, той се задължава да осигури заместваща техника със същите или по-добри параметри. Изпълнителят следва да осигури поддръжка на системата най-малко 8 часа в 5 дни от седмицата. Да има възможност за осигуряване на 24 часова сервизна поддръжка в случай на необходимост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50313200

Описание:

Услуги по поддържане на фотокопирни апарати


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 206 - 314856 от 22.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: МС-3 / Заглавие:„Абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на 2 (два) бр. производствени копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501” с доставка на резервни части и консумативи”.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

05.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "Панда", бул. "Цариградско шосе" № 139, България 1000, София, Тел.: 03592 9427734, E-mail: evelina.kabakova@hg.office1.bg, Факс: 03592 9427636

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 8680958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисията за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка