Версия за печат

00530-2010-0093

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Антоанета Манджукова, гл.експерт в отдел РД, дирекция "Информационни системи", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593677, E-mail: a.mandjukova@nra.bg, Факс: 02 98593241

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.portal.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддръжка на електронни услуги - декларации с „бар код”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 - Централно управление на НАП
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддръжка на електронни услуги - декларации с „бар код” и включва актуализиране на електронните формуляри на декларациите по чл.50 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ) и по чл.92 от Закона за корпоративното подоходно облагане (ЗКПО) с генериране на бар код, в съответствие с настъпилите в нормативната уредба промени, както и актуализиране на цялостния технологичен процес по обработка на декларациите, подадени с бар код в НАП по чл.50 от ЗДДФЛ и по чл.92 от ЗКПО, и зареждането им в Софтуера за управление на приходите, без промяна на използваната технологична платформа на Adobe. Дейностите в обхвата на поръчката са разделени в три етапа: Етап 1 - от датата на сключване на договора до 17.01.2011 г.; Етап 2 - от 18. 01. 2011 г. до 31.01.2011 г.; Етап 3 - от 01.02.2011 г. до 30.06.2011 г. и са подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
19476 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 48 - 070839 от 10.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 217 - 333181 от 09.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка на електронни услуги - декларации с „бар код”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.12.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ГРАВИС БЪЛГАРИЯ" АД, ЕИК 121467570, район Красно село, бул.България № 60 В, ет.6, Република България 1680, София, Тел.: 02 8597094, E-mail: georgi.grigorov@a-consult.bg, Факс: 02 8596195

URL: www.gravis.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 20000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19476 BGN без ДДС
В брой месеци: 6
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на договора е от датата на сключването му до 30.06.2011 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, София, бул."Витоша" № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9267464, E-mail: sofcourt@ttm.bg, Факс: 02 9267464

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.01.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ