Версия за печат

01031-2010-0005

BG-Чипровци: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Чипровци, бул."Петър Парчевич" №45, За: инж.Димитрина Заркова, България 3460, Чипровци, Тел.: 09554 2828, E-mail: chiprovci@mail.bg, Факс: 09554 2036

Място/места за контакт: Общинска администрация

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на ПУП - ПП и работен проект за обект: Укрепване на свлачища 11.8139.01, 11.8139.03 и 11.8139.04 в гр.Чипровци, община Чипровци, област Монтана

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: гр.Чипровци
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изработване на ПУП - ПП и работен проект за обект: Укрепване на свлачища 11.8139.01, 11.8139.03 и 11.8139.04 в гр.Чипровци, община Чипровци, област Монтана

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71000000, 71200000, 71220000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Архитектурни и свързани с тях услуги
Архитектурно проектиране

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

50000

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 450 (четиристотин и петдесет лева) лева; гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора за изпълнение; Сумите за гаранции са вносими по сметката на община Чипровци - IBAN: BG88STSA93003300700829, BIC STSABGSF, банка ДСК, клон Монтана, или се учредяват под формата на изрична и неотменима банкова гаранция в полза на община Чипровци.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Министерство на регионалното развитие и благоустройството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че избраният за изпълнител участник е обединение - неперсонифицирано дружество, то следва да се регистрира като юридическо лице съгласно националното си законодателство в 10 дневен срок от влизането в сила на решението за класиране.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта по образец; заявление за участие; административни сведения; декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката; копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения - документ за регистация на чуждестранното лице, съгласно националното му законодателство, представено в легализиран превод; споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); документ за закупена тръжна документация - копие; документ за внесена гаранция за участие - оригинал; декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години 2007г, 2008г. и 2009г.(с изкл. на новорегистрираните участници и участниците, упражняващи свободна професия); информация за общия оборот и оборота на услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три години - 2007г. 2008г. и 2009г.; банково удостоверение от обслжващата банка, че участникът е коректен клиент-оригинал; копие от застрахователна полица за застраховка професионална отговорност; списък на основните договори за услуга, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника последните три години- 2007г., 2008г. и 2009 г.; копие от сертификат за качество по ISO 9001&2008 или еквивалентен документ; списък на експерти, които ще изпълняват поръчката, придружен с автобиографии и доказателства към тях; нотариално заверно пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; декларация за участието на подизпълнители, нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението; декларация от членовете на обединението/консорциум в случай на такъв участник; декларация за съгласие на подизпълнител, както и всички документи, посочени в документацията като изискуеми.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години - 2007г, 2008г. и 2009г. с изключение на новорегистрираните участници и тези упражняващи свободна професия; удостоверени от обслужващата банка, доказващо, че е коректен клиент - оригинал; копие от застраховтелна полица за застраховка професионална отговорност в проектирането, както и всички документи, посочени в документацията като изискуеми.
Минимални изисквания: Годишния финансов резултат на участника, а в случай на обединение - на всеки един от участниците в него, за всяка от последните две години следва да бъде положителен.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за услуги с предмет сходен с предмета на поръчката изпълнени през последните три години- 2007г., 2008г. и 2009г. с изключение на новорегистрираните участници, и тези упражняващи свободни професии; сертификат за качество по ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат; списък на експертите, които ще извършат проектирането и изготвянето на ПУП - ПП, както и всички документи, посочени в тръжната документация като изискуеми.
Минимални изисквания: Минимален квалифициран персонал и др.специфични минимални изисквания, посочени в документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът в поръчката следва да разполага с квалифициран екип от експерти с пълна проектанска правоспособност по част: ръководител проект - архитект или инженер; инженер - конструктор; специалист проектно - сметна документация - архитект или инженер; инженер геолог; инженер по хидромериораци, геодезия и картография.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 03.02.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава всеки работен ден от 8.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа в стая 202 на община Чипровци, след представен документ за закупена тръжна документация от касата на общината. Документацията може да се разгледа на място преди да се закупи от лицата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
10.02.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2011 г.  Час: 09:30
Място

Малката заседателна зала на общината.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП или техни изрично упълномощени представители. Присъстващите лица вписват имената си и се подписват в изготвен от Комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.12.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ