Версия за печат

00145-2010-0072

BG-Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районно управление "Социално осигуряване", бул. "Симеон Велики" 60, За: Лалка Илиева, България 9700, Шумен, Тел.: 054 855815

Място/места за контакт: ТП на НОИ гр. Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: shumen@nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Държавно обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУСО-гр. Шумен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП на НОИ гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ежемесечна доставка на канцеларски материали за нуждите на РУСО-гр. Шумен, на обща стойност до 7100 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на доставка в цели дни; тежест: 10
Показател: качество на предлаганите канцеларски материали; тежест: 30
Показател: цена на предлаганите канцеларски материали; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-5 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
29.12.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "СТИЛ-МАРИАНА МАРИНОВА" 127025751, ул."Велики Преслав" 20, България 9700, Шумен, Тел.: 054 831268

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7100 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7100 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.12.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор