I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна, бул. "Осми приморски полк", №128, За: Христина Михайлова, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: h.mihaylova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Място/места за контакт: ТД на НАП - гр. Варна
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности, за нуждите на ТД на НАП – Варна и структурните звена от териториалния и обхват – офис Русе, Добрич, Шумен, Търговище, Разград и Силистра”.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
офиси на НАП в гр. Русе, гр. Добрич, гр.Шумен, гр.Търговище, гр. Разград и гр. Силистра и гр. Варна.
Код NUTS:
BG3
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности, за нуждите на ТД на НАП – Варна и структурните звена от териториалния и обхват – офис Русе, Добрич, Шумен, Търговище, Разград и Силистра”; плащането се извършва до 60 дни след доставяне на заявеното количество.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 39263000
Описание:
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
31342.6 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
Уникален номер в Регистъра на обществените поръчки: 00530-210-0059.
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 173 - 264600 от 07.09.2010 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 60 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности, за нуждите на ТД на НАП – Варна и структурните звена от териториалния и обхват – офис Русе, Добрич, Шумен, Търговище, Разград и Силистра”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Сара 55" ЕООД, ул. "Братя Миладинови" 63, България 9000, Варна, Тел.: 052 632507, Факс: 052 632508
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 36000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 31342.6 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 31342.6, Най-висока оферта: 35926.9 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ