Версия за печат

00385-2010-0017

BG-гр. Пазарджик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" № 2, За: Веселин Джелатов - 0898439513, Република България 4400, гр. Пазарджик, Тел.: 034 446053, E-mail: ves_g@abv.bg, Факс: 034 442495

Място/места за контакт: Община Пазарджик
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА, ЧРЕЗ ОТКРИТ КОНКУРС ЗА ДОСТАВКА ПО НВМОП Доставка на хардуерно оборудване по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА, ЧРЕЗ ОТКРИТ КОНКУРС ЗА ДОСТАВКА ПО НВМОП Доставка на хардуерно оборудване по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009. 3.1.Обект на поръчката е ДОСТАВКА на хардуерно оборудване състоящо се от: 1) 1бр. - сървърен клъстер от тип cloud (Сървърен блок/система с крипрографски елементи) 2) 30бр. - системи за отдалечен достъп – тип КИОСК.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48822000, 30231100, 30236000

Описание:

Компютърни сървъри
Компютърни терминали
Различни видове компютърен хардуер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69840 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1101 / Наименование:Доставка на хардуерно оборудване по Проект подобряване на административното обслужване в Община Пазарджик чрез въвеждане на система за електронно управление, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009.
V.1) Дата на сключване на договора
13.12.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АКСИОР" ООД, ул. „Александър Жендов” №6, ет.6, Република България 1113, гр. София, Тел.: 02 9714566, E-mail: info@acsior.com, Факс: 02 9717531

URL: www.acsior.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 70500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 69840 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е по правилата на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А09-31-10C/12.06.2009 и съгласно Проект на договора към настоящата обществена поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

С РЕШЕНИЕ №2393/16.11.2010г. е определен изпълнителят и срокът за подаване на жалби е до 30.11.2010г., в който срок няма подадена жалба от участниците в обществената поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.12.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор