Версия за печат

00803-2010-0003

BG-Кубрат: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кубрат, ул. Княз Борис І № 1, За: Женифер Пойраз, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrat@kubrat.bg, Факс: 0848 73205

Място/места за контакт: Ремзи Халилов Юсеинов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kubrat.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи) на общинската пътна и улична мрежа на територията на Община Кубрат.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: РБългария, Община Кубрат
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнение на определени видове работи от КСС, Приложение №1 към Договора, по текущ ремонт и поддържане/включително зимно/ на общинската пътна мрежа с обща дължина 70км., нейните принадлежности, пътни съоръжения и улиците в населените места с обща дължина 226 км., намиращи се на територията на Община Кубрат.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233141, 45233142, 45233252, 45233330, 90620000, 90630000

Описание:

Работи по поддръжане на пътища
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5499956.42 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Технически възможности; тежест: 35
Показател: Технологична осигуреност; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 4 от 26.01.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 12 от 08.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 67 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор
V.1) Дата на сключване договора
06.12.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.11.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Пътно строителство" АД гр. Разград ЕИК 116014376, ул.Княз Дондуков № 3, РБългария 7200, Разград, Тел.: 084 661328, Факс: 048 661329

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5499956.42 BGN без ДДС
В Брой месеци 48
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл. 120. (1) На обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите в процедура за: 1. възлагане на обществена поръчка, включително чрез прилагане на рамково споразумение, динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 2. сключване на рамково споразумение; 3. създаване на динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 4. конкурс за проект. (2) Решенията по ал. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. (3) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. (4) Жалба по ал. 3 може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 1 и 4; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по т. 2; 3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по т. 3. (5) В случаите по ал. 3, т. 1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. (6) Жалба срещу решението за класиране на участниците в конкурса за проект може да подава всеки заинтересован кандидат или заинтересован участник в срока по ал. 3.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.12.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор