Версия за печат

00080-2010-0038

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

министерство на здравеопазването, пл. "Света Неделя" № 5, За: Анастасия Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9301461, E-mail: aivanova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mh.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

достaвка на допълнителни количества лекарствени продукти по сключени договори за 2010 год., включени в списъка по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 34/2005 г. за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на българските граждани, за заболявания, извън обхвата на задължителното здравно осигуряване

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: съгласно крайните получатели, определени по реда на Наредба № 34 от 25.11.2005 г. за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на български граждани за заболявания извън обхвата на задължителното здравно осигуряване.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Протокол-решение № 65 от заседание на Ръководство на МЗ, проведено на 23.08.2010 год.; Доклад изх. № 75 – 10 – 98/01.09.2010 год. до министъра на здравеопазването от работната група, определена със Заповед № РД-09-531/27.08.2010 г., в който доклад са предложени конкретните лекарствени продукти и необходимите допълнителни количества от тях за закупуване по реда на Наредба № 34/2005 г.; Доклад изх. № 75-10-98/14.09.2010г. от Гергана Павлова, зам.- министър на здравеопазването; Протоколи от 02.09.2010 г. и 15.09.2010г. от заседания на работна група, назначена със Заповед № РД-17-889/02.09.2010 г. с приложена и утвърдена от министъра на здравеопазването спецификация. Цитираните по-горе документи обосновават спешното осигуряване на допълнителни количества от посочените в спецификацията лекарствени продукти, повечето от които са без алтернатива и недостигът им би компрометирал започнатото лечение и влошаване на постигнатите терапевтични резултати. Относно лекарствените продукти, които имат алтернативни такива, следва да посочи, че замяната на едно лекарство с друго, при вече започнало лечение води до намаляване на терапевтичния ефект, а в някои случаи поради несъвместимост – до застрашаване на живота и здравето на пациента.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1375050 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД 17-968 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:достaвка на допълнителни количества лекарствени продукти по сключени договори за 2010 год., включени в списъка по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 34/2005 г. за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на българските граждани, за заболявания, извън обхвата на задължителното здравно осигуряване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Химимпорт Фарма"АД ЕИК 131181471, бул. Джейм Баучер № 51, ет. 6, България 1407, София, Тел.: 02 8622835, Факс: 02 8622838

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 468450 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-989 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:достaвка на допълнителни количества лекарствени продукти по сключени договори за 2010 год., включени в списъка по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 34/2005 г. за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на българските граждани, за заболявания, извън обхвата на задължителното здравно осигуряване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Актавис"ЕАД ЕИК 831042432, ул. "Атанас Дуков" № 29, България 1470, София, Тел.: 02 9321753, Факс: 02 9321723

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 324000 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-990 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:достaвка на допълнителни количества лекарствени продукти по сключени договори за 2010 год., включени в списъка по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 34/2005 г. за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на българските граждани, за заболявания, извън обхвата на задължителното здравно осигуряване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Актавис"ЕАД ЕИК 831042432, ул. "Атанас Дуков" № 29, България 1470, София, Тел.: 02 9321753, Факс: 02 9321723

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 42105 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-991 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:достaвка на допълнителни количества лекарствени продукти по сключени договори за 2010 год., включени в списъка по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 34/2005 г. за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на българските граждани, за заболявания, извън обхвата на задължителното здравно осигуряване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Алта Фармасютикълс"ЕООД ЕИК 175256438, бул. "България" № 118, Бизнес център "Абакус", ет. 2, България 1618, София, Тел.: 02 8549700, Факс: 02 9532622

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 444143 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-998 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:достaвка на допълнителни количества лекарствени продукти по сключени договори за 2010 год., включени в списъка по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 34/2005 г. за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на българските граждани, за заболявания, извън обхвата на задължителното здравно осигуряване
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Консумфарм"ООД ЕИК 121148366, бул. "Янко Сакъзов" № 80, България 1472, София, Тел.: 02 9632302, Факс: 02 8664688

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 96352 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член 31 от Директива 2004/18/ЕО

й) всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

Протокол-решение № 65 от заседание на Ръководство на МЗ, проведено на 23.08.2010 год.; Доклад изх. № 75 – 10 – 98/01.09.2010 год. до министъра на здравеопазването от работната група, определена със Заповед № РД-09-531/27.08.2010 г., в който доклад са предложени конкретните лекарствени продукти и необходимите допълнителни количества от тях за закупуване по реда на Наредба № 34/2005 г.; Доклад изх. № 75-10-98/14.09.2010г. от Гергана Павлова, зам.- министър на здравеопазването; Протоколи от 02.09.2010 г. и 15.09.2010г. от заседания на работна група, назначена със Заповед № РД-17-889/02.09.2010 г. с приложена и утвърдена от министъра на здравеопазването спецификация. Цитираните по-горе документи обосновават спешното осигуряване на допълнителни количества от посочените в спецификацията лекарствени продукти, повечето от които са без алтернатива и недостигът им би компрометирал започнатото лечение и влошаване на постигнатите терапевтични резултати. Относно лекарствените продукти, които имат алтернативни такива, следва да посочи, че замяната на едно лекарство с друго, при вече започнало лечение води до намаляване на терапевтичния ефект, а в някои случаи поради несъвместимост – до застрашаване на живота и здравето на пациента.