Версия за печат

00530-2010-0053

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Емил Кусев - началник отдел "Адиминистриране на частните държавни вземания", ДЧДВ, Република България 1000, София, Тел.: 02 98595067, E-mail: e.kusev@nra.bg, Факс: 02 98595486

Място/места за контакт: ДЧДВ чрез деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://portal.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддържане на информационната система за обслужване на задълженията по ЗУНК

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Централно управление на НАП, гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддържане на информационната система за обслужване на задълженията по ЗУНК със следния обхват от дейности: отстраняване на проблеми във функционалността на ИС в срокове съгласно определения от възложителя приоритет на проблема; осигуряване на необходимите условия и оказване на съдействие за създаване и деактивиране на потребители на системата; подпомагане на екипа на възложителя при извличане на справки за плащанията, представени в графичен вид под формата на диаграми поотделно за видовете частни държавни вземания; текущо съдействие при изготвяне на допълнителни справки; привеждане на съществуващата функционалност на ИС в съответствие с действащата нормативна уредба, след заявяване на необходимост; осигуряване на методическа помощ на място и дистанционно,предаване на знания при необходимост; уеднаквяване на справки "Плащания" и "Приходи" в приложния софтуер до 3 м. от подписване на договора; анализ и профилактика на информационната база; оказване на съдействие при инсталирането на софтуера, при възникване на необходимост от нова инсталация; инсталация на информационната система и миграция на данните при промяна на фактическото местоположение на сървъра.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17388 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 170 - 260788 от 02.09.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 101 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддържане на информационна система за обслужване на задълженията по ЗУНК
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ДЖИ ДИ БИ СОЛ” АД, ЕИК 175127767, кв.Бъкстон, ул. „Ген. Суворов”, бл.8, ап.24, Република България 1618, София, Тел.: 02 9628661, Факс: 02 9628661

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 30000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17388 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.12.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ