Версия за печат

00145-2010-0082

BG-Ловеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районно управление "Социално осигуряване" Ловеч, Бул. "България" №44, За: Жасмина Вълчева- Началник сектор "ЧРУС", Р България 5500, Ловеч, Тел.: 068 685090, E-mail: Jasmina.Valcheva@Lovech.nssi.bg, Факс: 068 623298

Място/места за контакт: Жасмина Вълчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за дейността на ТП на НОИ гр.Ловеч.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: РУСО Ловеч - Бул. "България" №44.
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали за дейността на ТП на НОИ гр.Ловеч през 2011 г. по видове съгласно Приложение №1, което е неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 106 от 10.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 77 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за дейността на ТП на НОИ гр.Ловеч
V.1) Дата на сключване договора
01.12.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.11.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Карис груп" ЕООД гр.Ловеч, ул. "Стефан Караджа" №5, Р България 5500, Ловеч, Тел.: 068 602115, E-mail: manager@st-karadja5.lv.office1.bg, Факс: 068 600555

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6750 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.12.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор