Версия за печат

00572-2010-0008

BG-Сандански: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сандански, бул. "Свобода" 14, За: Ирина Илиева, България 2800, Сандански, Тел.: 0746 3590124, E-mail: irinabilieva@abv.bg, Факс: 0746 3590162

Място/места за контакт: бул. "Свобода" 14

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sandanskibg.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.sandanskibg.org/profile_docs.php.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на специализирано оборудване за нуждите на Домашен социален патронаж, гр. Сандански, ЛОТ 1 Кухнеснко оборудване ЛОТ 2 ИТ оборудване

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Сандански
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка се организира и финансира в рамките на проект: Обособяване на социален център в сградата на ПГ “Яне Сандански” BG161РО001/1.1-01/2007/165,договор за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.1-01/2007/064, финансиран по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по Оперативна програма „Регионално развитие – 2007 – 2013”, с цел осигуряване на подходяща, рентабилна, енергоефективна и достъпна социална инфрастуктура, която да допринесе за устойчиво и интегрирано градско развитие на община Сандански. Предвижда се доставка на кухненско и ИТ оборудване за Домашен социален партонаж, гр. Сандански.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39711000, 39711100, 39711360, 39717200, 30200000

Описание:

Електродомакински кухненски уреди
Хладилници и фризери
Печки
Климатици
Компютърно оборудване и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
70384.94 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 322-04 / Наименование:Специализирано оборудване за нуждите на Домашен социален патронаж, гр. Сандански" - ЛОТ 1 "Кухненско оборудване"
V.1) Дата на сключване на договора
22.11.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Торготерм" АД, ул. "Овощарска" 1, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 523511, E-mail: office@torgoterm-bg.com, Факс: 078 550943

URL: www.torgoterm-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 79320 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 61742 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 323-04 / Наименование:Специализирано оборудване за нуждите на Домашен социален патронаж, гр. Сандански ЛОТ 2 ИТ оборудване
V.1) Дата на сключване на договора
22.11.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "2002-Константин Димитров", жк. "Трошево", ул. "Младежка" бл. 32, ап. 76, България 9000, Варна, Тел.: 052 729243, Факс: 052 647575

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 14280 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8642.94 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: "Обособяване на социален център в сградата на ПГ “Яне Сандански” BG161РО001/1.1-01/2007/165, договор за безвъзмездна помощ BG161РО001/1.1-01/2007/064, финансиран по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по Оперативна програма „Регионално развитие – 2007 – 2013”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл. 120 ал.3 от ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административна", отдел "ПНИО", община Сандански, бул. "Свобода" 14, България 2800, Сандански, Тел.: 0882 011111, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 3590162

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.11.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор