Версия за печат

00276-2010-0014

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Български пощи" ЕАД, ул."Академик Стефан Младенов" 1, бл. 31, За: Валентина Стоянова, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493112, E-mail: valentina.stoyanova@bgpost.bg, Факс: 02 8683274

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни и комуникационни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пощенски услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извънгаранционно сервизно обслужване и ремонт на касови апарати, въведени в експлоатация в системата на „Български пощи”ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Приемането за ремонт и предаването след неговото приключване, се извършва до склад на Възложителя на територията на гр. София – кв. Нова Враждебна, ул. Челопешко шосе 31, имот 362, БРСЦ.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши услугата извънгаранционно сервизно обслужване и ремонт на касови апарати, въведени в експлоатация в системата на „Български пощи” ЕАД, която обхваща: Следгаранционно поддържане и ремонт на 6400 бр. електронни касови апарати с фискална памет (ЕКАФП) Daisy eXpert и 5 броя фискални принтери DATECS FP 3530.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30142200

Описание:

Каси с фискална памет

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
265935.6 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 15 от 21.06.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 2504 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Извънгаранционно сервизно обслужване и ремонт на касови апарати, въведени в експлоатация в системата на „Български пощи” ЕАД"
V.1.1) Дата на сключване договора
26.11.2010 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.10.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ПСИТ 35 ООД, ЕИК 030194486, бул. Мадара 19, Република България 9708, Шумен, Тел.: 054 830714

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 265935.6 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.11.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

На основание Решение по т. 3 от протокол № 1/07.01.2010 г.на Съвета на директорите на “Български пощи” ЕАД, Заповед № РД-08-216/21.06.2010 г. на главния изпълнителен директор на “Български пощи” ЕАД e открита открита процедура за възлагане на обществена поръчка с обект: „Извънгаранционно сервизно обслужване и ремонт на касови апарати, въведени в експлоатация в системата на „Български пощи” ЕАД”, която е прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП със заповед № РД-08-284/22.07.2010 г. на главния изпълнителен директор, тъй като няма допуснат нито един участник. Съгласно Наредба № Н-18 на МФ от 2006 г. за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти, чрез фискални устройства и разпоредбата на чл.118, ал.4 от ЗДДС при експлоатация на фискално устройство (ФУ) лицето, което е задължено да регистрира и отчита продажбите си в търговския обект чрез ФУ, трябва да има сключен писмен договор за техническо обслужване и ремонт с регистрирана от ДАМТН сервизна фирма, притежаваща удостоверение за сервизно обслужване на съответния тип ФУ. Във връзка със специалния режим, регламентиран в страната, за регистрация, поддръжка и ремонт на фискалните устройства и осигуряване на нормалната им работа след изтичане на срока за гаранционна поддръжка, е необходимо да бъде проведена процедура по ЗОП за възлагане на дейността абонаментно обслужване и сервизна поддръжка, включваща и резервни части на тези апарати, на специализирана фирма, отговаряща на изискванията на Наредба № Н-18 от 13.12.2006 г. за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти, чрез фискални устройства, спазвайки членовете 16, 17, 19, 20, 21, 22, 49, 50, 51, 52 от Задължения на ползвателите на фискални устройства и дейности на сервизните фирми при регистрация, въвеждане в експлоатация, ремонт, подмяна, извеждане от употреба.