Версия за печат

00087-2010-0099

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Париж" №3, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул. "Париж" №1, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции: 1) за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” 3) за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие в откритата процедура: 1. Обособена позиция "Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет" - 1 000 (хиляда) лв.; 2. Обособена позиция "Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” - 900 (деветстотин) лв.; 3. Обособена позиция "Доставка на канцеларски материали за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство" - 500 (петстотин) лв., представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130333300 8301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 3% от стойността на договора, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за отделните обособени позиции е съответно: от бюджета на Столична община и от бюджетите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” и направление "Архитектура и градоустройство". Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, когато не е посочен единен идентификационен код;Документ за внесена гаранция за участие за всяка от обособените позиции;Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по чл.50,ал.1,т.2 и т.3 от ЗОП;Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51, ал. 1, т.т. 1,5,6 и 9 от ЗОП; документ удостоверяващ правата за разпространение и продажба на стоките обект на обществената поръчка от производителя, от изключителен представител или дистрибутор; нотариално заверено копие на сертификат за разработена и внедрена система за управление на качеството по ISO или еквивалентен документ по предмета на поръчката, издаден на името на участника; Декларация по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП;Заявление за участие - Образец №1 за съответната обособена позиция;Административни сведения - Образец №2;Декларации Образци №3 и №4;Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, вида и дела на тяхното участие и документите и данните по чл.56, ал.2 от ЗОП и чл.24, ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП, ако участникът предвижда подизпълнители; Документ за закупени книжа;Подписан проект за договор-попълват се само данните на участника.Ценово предложение - Образец №6; Списък на документите, съдържащи се в офертата с посочен номер на страница, подписан от участника
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50, ал.1, т.т. 2 и 3 от ЗОП. -Отчет за приходите и разходите и баланс за (2006, 2007 и 2008 г.). -Информация за общия оборот и за оборота на услугите обект на поръчката , за последните три години. Информацията се посочва по години.
Минимални изисквания: Финансовият резултат сумарно за последните 3 (три) години трябва да е положителен.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т. 1,5,6 и 9 от ЗОП. -списък на основните договори за доставки, свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат; -образци, описания и /или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят; -сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управлението на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; -декларация за техническото оборудване с което разполага участникът за изпълнение на поръчката; - документи доказващи наличието на складова база и магазини на територията на гр.София Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите по чл.56,ал.2 от ЗОП и чл.24,ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП
Минимални изисквания: 1.Минимум 3 (три) броя договори, включително стойностите, датите и получателите, придружени с минимум 3 /три/ броя референции от възложителите , с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат; 2.Каталог – официално издание на участника, валиден за 2011г. 3.Хартията и канцеларските материали следва да отговарят на приложимите в Република България стандарти за произход и качество, което се удостоверява със сертификати за качество по EN ISO и /или БДС или декларации за съответствие; 4.Минимум 2 (два) товарни автомобила, които да са на разположение за изпълнение на поръчката и за които да се представят регистрационни талони. 5. Наличие на собствена или наета складова база и магазини на територията на гр.София, доказано с нотариален акт или договор за наем
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 20 от 19.01.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.12.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №1, ст.3 от датата на обнародване в Държавен вестник, след запалащането й в касата на ул. "Париж" №1, ет.3, стая №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12 00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч.; петък и всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. Пълен достъп до документацията може да се получи на сайта на Столична община - www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.12.2010 г.  Час: 13:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.12.2010 г.  Час: 14:00
Място

гр.София, ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на фирмите-участнички, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - неразделна част от документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - неразделна час от документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - неразделна част от документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение