Версия за печат

00087-2010-0096

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул."Московска"№33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №1, ст.2

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Столична Община, ул."Будапеща"№17, За: инж. Кристиян Димитров, България 1000, София, Тел.: 02 9831580123

Място/места за контакт: Дирекция "Транспортна инфраструктура"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Столична община, "Московска" 33, За: Дирекция "Общинска информация" - фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506; 02 9377545

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Основен ремонт на мост над детелината в кадастрален лист № 258 по общински път SOF 1070 (СОП – кв. Филиповци- Иваняне- Банкя), район Люлин”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Основен ремонт на мост над детелината в кадастрален лист № 258 по общински път SOF 1070 (СОП – кв. Филиповци- Иваняне- Банкя), район Люлин” Описание на обекта: Съоръжението е разположено в мястото на пресичане на общински път SOF1070 и пътя София- Банкя. Проектът включва части: „Геодезическа”, „Пътна”, Конструктивна – надлез”, „ ПСД”, БХТПБ, ТБТ и ПОИС.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45221100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на мостове

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.03.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в открития конкурс е в размер на 3 300/ три хиляди и триста/ лв. представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция валидна за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране - от бюджета на Столична община Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47 ал. 1.ал. 2 и ал.5 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.21, ал.1.от НВМОП Непредставяне на документи и чл. 13 от НВМОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1, т.т. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2 и 3 ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участника участва като обединение, тогава участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - водещият член на обединението е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; -всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на оферта. Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ ( ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка) Документите по чл.56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 56 ал.1 т. 1 от ЗОП се представя в легализиран превод. 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители и документите и данните по чл. 56, ал. 2 от ЗОП и чл. 24, ал. 2 от ППЗОП.а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.13, ал. 3 от НВМОП се представят за всеки от тях. 3. Документ за закупена от участника документация за участие 4. Подписан и подпечатън от участника проек за договор- (попълват се само данните на участника) . 5. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда в строителството. 6. Техническо предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 50, ал. 1. т.1 т.2 и т.3 от ЗОП 1. Участникът трябва да представи валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, като лице изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. Представя се копие заверено с гриф "Вярно с оригинала". 2. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007, 2008 и 2009 3. Информация за оборота от СМР, за последните три години (2007, 2008 и 2009г.).
Минимални изисквания: 1. Участника трябва да има издадена на негово име валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, като лице изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 2. Участника да има общ оборот за последните 3 години (2007, 2008 и 2009г.) в областта на пътното строителство - не по-малък от 1 000 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 51, ал.1,т. 2. от ЗОП 1. Списък на всички договори за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружени от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва да имат опит в извършване на подобен вид строително – монтажни работи. Да са изпълнили не по -малко от 5 броя мостови съоръжения, придружени с минимум 3 броя референции , издадени на името на фирмата за последните 5 год.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансови критерии; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 06.12.2010 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след издаване на фактура на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207 и заплащането й в касата. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
13.12.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.12.2010 г.  Час: 10:00
Място

"Московска" 33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал 3 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомляването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, Жалба се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ