Версия за печат

00267-2010-0049

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов"1, За: инж.Александър Папазов, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444

Място/места за контакт: Дирекция СМСТИ
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Допълнителни довършителни работи за обект: Строително-ремонтни дейности за реконструкция на бул. "България" - ІІ етап, гр. Пловдив"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В севелното платно на бул."България" в участъка от ул."Победа" до бул."Васил Априлов" се полага износващ пласт от плътен асфалтобетон на пътното платно; В северното платно на бул."България" в участъка от бул."Васил Левски" до ул."Полковник Бонев" се доизгражда пътната конструкция с битумизирана баластра, полага се пласт неплътна асфалтобетонова смес и пласт плътен асфалтобетон и др.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
549048.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10ДГ1309 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора
05.11.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.10.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПЪТИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, бул."Найчо Цанов"№8, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 638280, E-mail: pating@plovdiv.techno-link.com, Факс: 032 631047

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 550000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 549048.13 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.11.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Допълнителните СМР са във връзка с предходен договор за обществена поръчка – договор №09ДГ1856 от 14.12.2010г. между Община Пловдив и „Пътинженеринг” ЕООД. Общата стойност на допълнителните работи не надхвърля 50% от стойността на първоначалния договор. Съгласно договор №09ДГ1856 от 14.12.2010г. изпълнителят „Пътинженеринг” ЕООД е длъжен да отстранява дефектите в рамките на договорения гаранционен срок 15 години. Допълнителните работи се явяват вследствие изпълнението на непредвидени СМР по обекта. Непредвидените работи по бул. „България”- ІІ етап, част от път І -8 от Републиканската пътна мрежа се явяват като необходимост след като се разкри обекта в дълбочина. Оказа се че земната основа е с много ниска носимоспособност.- доказано е с протоколи. Освен това като се добавят изпълнените по проект много пресичания в зоната на двете кръстовища става ясно , че кръстовищата не може да се изпълнят само възстановяване на пресичанията и преасфалтиране . Необходимо е да се изгради цяла пътна конструкция в зоната на кръстовищата, за да се достигне изискания еластичен модул и носимоспособност, съответстваща на класа на пътя. Тези строителни работи в процеса на изграждане на обекта- бул. „България”- ІІ етап, са непредвидени и за тях са съставени протоколи доказващи ниската носимоспособност на земното легло и са издадени заповеди на проектанта за решаване на проблемите с носимоспособността , както следва : -Със Заповед №10/25.05.2010г. проектантите на обекта разпореждат, че след разкриването на земната основа и изпълнение на пресичанията за водопровода, газопровода и каналните пресичания за част ел., в зоната на кръстовище бул. „България” – ул. „Победа”, вследствие на наличните дефекти на настилката, доказано лоша земна основа, тънка настилка и като се отчита динамичното натоварване, спирателни сили от голямото транспортно натоварване , цялото кръстовище трябва да се изгради, за да поеме много тежко движение, вместо само възстановяване на пресичанията и преасфалтиране на кръстовището. -Със Заповед №12/04.06.2010г. проектантите на обекта разпореждат, че след доказване на ниската носимоспособност на земното легло и изпълнение на инфраструктурата в зоната на другото кръстовище на бул. „България” – ул. „Васил Левски” и като се вземат предвид наличните дефекти на настилката, доказано лошата земна основа и настилка и допълнително като се отчита динамичното натоварване и спирателни сили от интензивния транспортен трафик, цялото кръстовище трябва да се изпълни с пътна конструкция за много тежко натоварване, вместо само възстановяване на пресичанията и преасфалтиране на кръстовището. С изпълнение на заповедите на проектантите се постигат всички изисквания за носимоспособност на пътя, отговаряща на нормите за носимоспособност за много тежко движение по Републикански път първи клас. В заключение, остават незавършени видове работи, които не могат да бъдат изпълнени от друг изпълнител и отделени от предмета на договора: - В участъка от ул. „Победа” до бул. „Васил Левски” - в северно платно да се положи износващ пласт от плътен асфалтобетон на пътното платно. - В участъка от бул. „Васил Левски” до ул. „Полковник Бонев” – северно платно да се доизгради пътната конструкция с битумизирана баластра, да се положи пласт неплътна асфалтобетонова смес и пласт плътен асфалтобетон. За тези видове работи трябва да се възложи допълнителна поръчка със същия изпълнител, тъй като конструкцията е недоизградена и поемането на отговорността за гаранционен срок не може да се раздели между двама изпълнители. При изпълнение на пътната конструкция и горните асфалтобетонови пластове от друг изпълнител не е възможно поделяне на отговорност по гаранционните срокове, което е недопустимо за експлоатацията на път от Републиканската пътна мрежа І – 8, какъвто е бул. „България”, тъй като се надгражда вече с