00267-2010-0049
BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов"1, За: инж.Александър Папазов, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Допълнителни довършителни работи за обект: Строително-ремонтни дейности за реконструкция на бул. "България" - ІІ етап, гр. Пловдив"
В севелното платно на бул."България" в участъка от ул."Победа" до бул."Васил Априлов" се полага износващ пласт от плътен асфалтобетон на пътното платно; В северното платно на бул."България" в участъка от бул."Васил Левски" до ул."Полковник Бонев" се доизгражда пътната конструкция с битумизирана баластра, полага се пласт неплътна асфалтобетонова смес и пласт плътен асфалтобетон и др.
45000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
"ПЪТИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, бул."Найчо Цанов"№8, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 638280, E-mail: pating@plovdiv.techno-link.com, Факс: 032 631047
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
12.11.2010 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.
Допълнителните СМР са във връзка с предходен договор за обществена поръчка – договор №09ДГ1856 от 14.12.2010г. между Община Пловдив и „Пътинженеринг” ЕООД. Общата стойност на допълнителните работи не надхвърля 50% от стойността на първоначалния договор. Съгласно договор №09ДГ1856 от 14.12.2010г. изпълнителят „Пътинженеринг” ЕООД е длъжен да отстранява дефектите в рамките на договорения гаранционен срок 15 години. Допълнителните работи се явяват вследствие изпълнението на непредвидени СМР по обекта. Непредвидените работи по бул. „България”- ІІ етап, част от път І -8 от Републиканската пътна мрежа се явяват като необходимост след като се разкри обекта в дълбочина. Оказа се че земната основа е с много ниска носимоспособност.- доказано е с протоколи. Освен това като се добавят изпълнените по проект много пресичания в зоната на двете кръстовища става ясно , че кръстовищата не може да се изпълнят само възстановяване на пресичанията и преасфалтиране . Необходимо е да се изгради цяла пътна конструкция в зоната на кръстовищата, за да се достигне изискания еластичен модул и носимоспособност, съответстваща на класа на пътя. Тези строителни работи в процеса на изграждане на обекта- бул. „България”- ІІ етап, са непредвидени и за тях са съставени протоколи доказващи ниската носимоспособност на земното легло и са издадени заповеди на проектанта за решаване на проблемите с носимоспособността , както следва : -Със Заповед №10/25.05.2010г. проектантите на обекта разпореждат, че след разкриването на земната основа и изпълнение на пресичанията за водопровода, газопровода и каналните пресичания за част ел., в зоната на кръстовище бул. „България” – ул. „Победа”, вследствие на наличните дефекти на настилката, доказано лоша земна основа, тънка настилка и като се отчита динамичното натоварване, спирателни сили от голямото транспортно натоварване , цялото кръстовище трябва да се изгради, за да поеме много тежко движение, вместо само възстановяване на пресичанията и преасфалтиране на кръстовището. -Със Заповед №12/04.06.2010г. проектантите на обекта разпореждат, че след доказване на ниската носимоспособност на земното легло и изпълнение на инфраструктурата в зоната на другото кръстовище на бул. „България” – ул. „Васил Левски” и като се вземат предвид наличните дефекти на настилката, доказано лошата земна основа и настилка и допълнително като се отчита динамичното натоварване и спирателни сили от интензивния транспортен трафик, цялото кръстовище трябва да се изпълни с пътна конструкция за много тежко натоварване, вместо само възстановяване на пресичанията и преасфалтиране на кръстовището. С изпълнение на заповедите на проектантите се постигат всички изисквания за носимоспособност на пътя, отговаряща на нормите за носимоспособност за много тежко движение по Републикански път първи клас. В заключение, остават незавършени видове работи, които не могат да бъдат изпълнени от друг изпълнител и отделени от предмета на договора: - В участъка от ул. „Победа” до бул. „Васил Левски” - в северно платно да се положи износващ пласт от плътен асфалтобетон на пътното платно. - В участъка от бул. „Васил Левски” до ул. „Полковник Бонев” – северно платно да се доизгради пътната конструкция с битумизирана баластра, да се положи пласт неплътна асфалтобетонова смес и пласт плътен асфалтобетон. За тези видове работи трябва да се възложи допълнителна поръчка със същия изпълнител, тъй като конструкцията е недоизградена и поемането на отговорността за гаранционен срок не може да се раздели между двама изпълнители. При изпълнение на пътната конструкция и горните асфалтобетонови пластове от друг изпълнител не е възможно поделяне на отговорност по гаранционните срокове, което е недопустимо за експлоатацията на път от Републиканската пътна мрежа І – 8, какъвто е бул. „България”, тъй като се надгражда вече с