Версия за печат

00940-2010-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия към министъра на икономиката, енергетиката и туризма, пл. "Св. Неделя" №1, За: Диана Милошева - гл. юрисконсулт, България 1000, София, Тел.: 02 9829273, E-mail: d.milosheva@sme.government.bg, Факс: 02 9805869

Място/места за контакт: отдел "ПЧР"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sme.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sme.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия /ИАНМСП/".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Административните сгради на ИАНМСП на: пл. "Св. Неделя" №1 и кв. "Изгрев", ул. "Лъчезар Станчев" №13 и териториалните звена на агенцията
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е спредмет: „Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на ИАНМСП. Канцеларските материали и консумативите за копирната техника са описани по вид и количество в техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка. Поръчката се състои от три обособени позиции: - Обособена позиция № 1 - Доставка на консумативи за копирна техника (тонер касети за лазерни принтери и мултифункционални устройства, барбани и факс филм лента) за нуждите на ГД " Конкурентоспособност и иновации" за изпълнение на Приоритетна ос 5, с местоизпълнение ж.к. "Изгрев", ул."Лъчезар Станчев" № 1 и за нуждите на Дирекция РИМСП за изпълнение на Приоритетна ос 4, с местоизпълнение - пл. "Света Неделя" № 1; - Обособена позиция № 2 - Доставка на копирна хартия А3 и А4 за нуждите на ГД " Конкурентоспособност и иновации" за изпълнение на Приоритетна ос 5, с местоизпълнение ж.к. "Изгрев", ул."Лъчезар Станчев" № 1 и за нуждите на Дирекция РИМСП за изпълнение на Приоритетна ос 4, с местоизпълнение - пл. "Света Неделя" № 1; - Обособена позиция №3 - Доставка на канцеларски материали за нуждите на ГД " Конкурентоспособност и иновации" за изпълнение на Приоритетна ос 5, с местоизпълнение ж.к. "Изгрев", ул."Лъчезар Станчев" № 1 и за нуждите на Дирекция РИМСП за изпълнение на Приоритетна ос 4, с местоизпълнение - пл. "Света Неделя" № 1;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30124300, 30192000, 30197643

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини
Принадлежности за офиса
Фотокопирна хартия

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Срок за доставка; тежест: 20
Показател: Процентно намаление от каталога (отстъпка); тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 160 - 247277 от 19.08.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ОПК-5-1-3-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на консумативи за копирна техника (тонер касети за лазерни принтери и мултифункционални устройства, барабани и факс филм лента) за нуждите на ГД "КИ за изпълнение на приоритетна ос 5 с местоизпълнение ж.к "Изгрев", ул."Л. Станчев" №13 и Д "РИМСП" за изпълнение на приоритетна ос 4 с местоизпълнение пл. "Св. Неделя" №1 и териториалните звена на агенцията
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОЕЛ" ООД, ЕИК 121798467 - и за обособени позиции 2 и 3, бул."Хр. Смирненски"№53;, България 1000, София, Тел.: 02 9430566, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 161128 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 65
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: ОПК-5-1-3-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на копирна хартия А3 и А4 за нуждите на ГД "КИ" за изпълнение на приоритетна ос 5 с местоизпълнение ж.к "Изгрев", ул. "Л. Станчев" 13 и Д "РИМСП" за изпълнение на приоритена ос 4 с местоизпълнение пл. "Св. Неделя" №1 и териториалните звена на агенцията
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОНОС"ООД - и за обособени позиции 1 и 2, бул. "Акад. Ив. Гешов" №2А, България 1000, София, Тел.: 02 8221900, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 070017017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 161128 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 65
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: ОПК-5-1-3-3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ГД "КИ" за изпълнение на приоритена ос 5 с местоизпълнение ж.к "Изгрев", ул. "Л. Станчев"№13 и Д "РИМСП" за изпълнение на приоритетна ос 4 с местоизпълнение пл."Св. Неделя" №1 и териториалните звена на агенцията
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.10.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "ПАНДА"- и за обособени позиции 1 и 2, бул. "Цариградско шосе" №139, България 1000, София, Тел.: 02 9766875, E-mail: pert_zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 161128 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 65
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Доставката на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали се извършва със средства по Договор BG-161PO003-4.2.01-0001-C0001 по проект "Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия" по Приоритетна ос 4 на ОПК и Договор BG-161PO003-5.0.01-0001-C0001 по проект "Развитие на капацитета на ИАНМСП за ефективно управление и изпълнение на приоритетни оси 1 и 2 на ОПК" по Приоритетна ос 5 на ОПК, чийто срок на изпълнение е 6 години.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП срокът е 10 дни

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ